Date : 5/27/2014 1:38:41 PM
From : "orit korin"
To : "Ilana Yerushalmi"
Subject : ‏‏RE: כתב אישום סופי אדיר יוסף.docx


הי

 

השבתי לשלומי שזה לא מגיע כדי הסתה. אני יעביר לו את ההתכתבויות בווטסאפ.  לגבי המחשב - החומר שנתפס מראה על חיפוש בגוגל לגבי תג מחיר ביקנעם ותו לא. זה רק מחזק את ההתעניינות לאור שתיקתו.


מ: Ilana Yerushalmi ‏[IlanaYe@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום שלישי 27 מאי 2014 16:35
‏‏אל: Shlomi Avramzon; Orit Korin
עותק: Yehuda Shaffer; Mirit Shtern
‏‏נושא: RE: כתב אישום סופי אדיר יוסף.docx

שלומי –

 

החשש שלנו הוא מטענת אפליה: שני כתבי אישום, יום אחרי יום, אותו מעשה ממש.... כשמדובר בילדים מיצהר זה חבלה במזיד ברכב וכאשר מדובר בפרחח מיוקנעם אז לא?

 

המעשה הוא אותו מעשה. בלי קשר למספר הפעמים שהוא מבוצע.

 

אנחנו מבינים את המשמעות של הרכב מחוזי אבל כנראה שזה מה יש.

 

אני מסכימה שיש לבדוק אם המעשים שלו ("מוות לערבים") מהווים הסתה. אני פחות מכירה את החומרים שנתפסו במחשב ועד כמה הופצו ו"פורסמו".

 

אילנה

 

From: Shlomi Avramzon
Sent: Tuesday, May 27, 2014 4:24 PM
To: Orit Korin
Cc: Yehuda Shaffer; Mirit Shtern; Ilana Yerushalmi
Subject: RE: כתב אישום סופי אדיר יוסף.docx

 

אורית שלום,

 

בעקרון, נראה לי בסדר גמור, אנא שלחי לי למען הסדר הטוב גם חומר גולמי עיקרי: דו"חות תפיסה, הודעת החבר, הודעה שלו, התבטאויות במחשב וכיוצב'.

 

ראי הערות ושאלות בגוף כתב האישום.

 

בעיקר אבקש את התייחסותכם לסעיף העבירה, והאם יש מקום לייחס חבלה ברכב ולא היזק בזדון, זאת על רקע ההנחיה לעניין השימוש בסעיפים אלו. אציין כי כתבי אישום שאישרנו בעבר ביחס לניקוב צמיגים ואף ניפוץ שמשות היו בעבירת "היזק בזדון". בנוסף שימוש בסעיף זה מעביר אותנו להרכב וצריך לקחת גם את זה בחשבון.  

 

האם ההתבטאויות במחשב לא חמורות דיין כדי להצדיק ייחוס עבירות ביטוי כמו הסתה לגזענות/אלימות?

 

מורן- נא הכן אישור ודאג לפתיחת תיק, אל תציין בינתיים את סעיף העבירה.

 

בברכה,

שלומי

From: Orit Korin
Sent: Tuesday, May 27, 2014 3:13 PM
To: Shlomi Avramzon
Subject: כתב אישום סופי אדיר יוסף.docx

 

הי שלומי

 

צריכה להגיש מחר בבוקר

נא טיפולך באישור

 

תודה ויום טוב