Date : 5/27/2014 1:35:00 PM
From : "orit korin"
To : "Shlomi Avramzon"
Subject : ‏‏RE: כתב אישום סופי אדיר יוסף.docx


הי שלומי

 

שוחחתי עם אילנה ומירית לגבי סעיף העבירה ולשיטתן יש מקום לעבירה הזו ולא להיזק בזדון במיוחד לאור כתב האישום שהוגש אתמול. הפגיעה היתה במכוון ברכב ולכן זהו הסעיף הנכון במקרה זה.

לגבי ההתבטאויות - אינן עולות לכדי הסתה ואי לכך גם לא צויינו בכתב האישום. הם יוסיפו לעניין המניע - הדעות הקיצוניות שלו ביחד עם שתיקתו בחקירה.

החומר של המחשב נמצא על גבי דיסק ואי אפשר להדפיסו באופן קריא - זה מדפיס קטן מאוד. אני יעביר לך את ההתכתבויות בווטסאפ


מ: Shlomi Avramzon ‏[ShlomiAv@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום שלישי 27 מאי 2014 16:24
‏‏אל: Orit Korin
עותק: Yehuda Shaffer; Mirit Shtern; Ilana Yerushalmi
‏‏נושא: RE: כתב אישום סופי אדיר יוסף.docx

אורית שלום,

 

בעקרון, נראה לי בסדר גמור, אנא שלחי לי למען הסדר הטוב גם חומר גולמי עיקרי: דו"חות תפיסה, הודעת החבר, הודעה שלו, התבטאויות במחשב וכיוצב'.

 

ראי הערות ושאלות בגוף כתב האישום.

 

בעיקר אבקש את התייחסותכם לסעיף העבירה, והאם יש מקום לייחס חבלה ברכב ולא היזק בזדון, זאת על רקע ההנחיה לעניין השימוש בסעיפים אלו. אציין כי כתבי אישום שאישרנו בעבר ביחס לניקוב צמיגים ואף ניפוץ שמשות היו בעבירת "היזק בזדון". בנוסף שימוש בסעיף זה מעביר אותנו להרכב וצריך לקחת גם את זה בחשבון.  

 

האם ההתבטאויות במחשב לא חמורות דיין כדי להצדיק ייחוס עבירות ביטוי כמו הסתה לגזענות/אלימות?

 

מורן- נא הכן אישור ודאג לפתיחת תיק, אל תציין בינתיים את סעיף העבירה.

 

בברכה,

שלומי

From: Orit Korin
Sent: Tuesday, May 27, 2014 3:13 PM
To: Shlomi Avramzon
Subject: כתב אישום סופי אדיר יוסף.docx

 

הי שלומי

 

צריכה להגיש מחר בבוקר

נא טיפולך באישור

 

תודה ויום טוב