בסדר, אני יעביר אלייך ביום שלישי (מחר אני בועדה).
תודה
כתוב 138
From: orit korin [mailto:oritko@mail.gov.il]
Sent: Sunday, March 17, 2013 4:34 PM
To: Ilana Yerushalmi
Subject: RE:
חובות למכללה
הי
כמה אני חייבת?
מ:
Ilana Yerushalmi
[IlanaYe@justice.gov.il]
נשלח: יום ראשון 17 מרץ 2013 16:27
אל: Orit Korin; Shani Weil; Sarit Mizrachi; Raz Valter; Shalva Levin; Yael Katz; Idit Sade; Sheila Inbar
נושא: חובות למכללה
אהלן –
התבקשתי להעביר לידיעתכם כי קיים חוב שלכם כלפי המכללה – מי בקטן ומי בגדול.
הפרטים אצלי. התשלום – אצלם (לא איכפת לי לשמש שליח).
חג שמח!
אילנה