Date : 3/17/2013 2:42:37 PM
From : "orit korin"
To : "Ilana Yerushalmi"
Subject : ‏‏RE: חובות למכללה


בסדר, אני יעביר אלייך ביום שלישי (מחר אני בועדה).

 

תודה


מ: Ilana Yerushalmi ‏[IlanaYe@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום ראשון 17 מרץ 2013 16:37
‏‏אל: orit korin
‏‏נושא: RE: חובות למכללה

כתוב 138

 

From: orit korin [mailto:oritko@mail.gov.il]
Sent: Sunday, March 17, 2013 4:34 PM
To: Ilana Yerushalmi
Subject: ‏‏RE: חובות למכללה

 

הי

 

כמה אני חייבת?


מ: Ilana Yerushalmi ‏[IlanaYe@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום ראשון 17 מרץ 2013 16:27
‏‏אל:
Orit Korin; Shani Weil; Sarit Mizrachi; Raz Valter; Shalva Levin; Yael Katz; Idit Sade; Sheila Inbar
‏‏נושא: חובות למכללה

אהלן –

 

התבקשתי להעביר לידיעתכם כי קיים חוב שלכם כלפי המכללה – מי בקטן ומי בגדול.

 

הפרטים אצלי. התשלום – אצלם (לא איכפת לי לשמש שליח).

 

חג שמח!

 

אילנה