Date : 8/26/2013 11:30:58 AM
From : "orit korin"
To : "Mickey Hova"
Subject : ‏‏RE: בקשה לקבלת הסכמה/תגובה - יקי בוזגלו
Attachment : 300274_image001.png;


הי מיקי

 

אתה יכול להגיש בקשה מוסכמת.

 

אורית


מ: Mickey Hova ‏[mickey@mh-law.co.il]‏
‏‏נשלח: יום שני 26 אוגוסט 2013 13:07
‏‏אל: orit korin
‏‏נושא: RE: בקשה לקבלת הסכמה/תגובה - יקי בוזגלו

הי אורית,

מצ"ב הבקשה והתצהיר עליו יחתום המפקח, שבכוונתי להגיש לאחר קבלת הסכמתך.

אודה להתייחסותך, תודה

 

 

 

חומת אלקטרונית

 

From: orit korin [mailto:oritko@mail.gov.il]
Sent: Friday, August 23, 2013 10:58 AM
To: Mickey Hova
Subject: ‏‏RE: בקשה לקבלת הסכמה/תגובה - יקי בוזגלו

 

הי מיקי

 

אני אכן בחופשה עד 1.9

 

בכל מקרה תסמס לי ואני אחזור אליך.

 

אתה יכול להגיש בקשה מוסכמת אבל אתה צריך לצרף תצהיר שלו והוא צריך להגיע לחתום על ערבות צד ג' כמו יתר המפקחים ואז הפיקוח שלו יכנס לתוקף.

 

יום נעים

 

אורית


מ: Mickey Hova ‏[mickey@mh-law.co.il]‏
‏‏נשלח: יום חמישי 22 אוגוסט 2013 10:22
‏‏אל:
Oritko@justice.gov.il
‏‏נושא: בקשה לקבלת הסכמה/תגובה - יקי בוזגלו

אורית בוקר טוב,

 

לא הצלחתי להשיג אותך בנייד, ככל הנראה בחופשה - כיאה לתקופת הפגרה - בכל אופן, בהמשך לדיון האחרון שהתקיים, אני מצרף כאן טיוטת בקשה להוסיף את אביו של יקי (הנאשם בתיק מ"ת 39991-07-13) כמפקח חלופי, לצורך קבלת הסכמתך או תגובתך לבקשה. המסומן בצהוב בגוף הבקשה כמובן מותנה בהסכמתך, ועם קבלתה ההדגשה תוסר.

תודה והמשך יום נעים.

 

 

חומת אלקטרונית