Date : 5/12/2013 1:20:37 PM
From : "orit korin"
To : "Moran Badini"
Subject : ‏‏RE: סיור בכלא גלבוע


הי מורני, האם אני רשומה? אם לא, אז תרשמי

 

תודה

 

אורית


מ: Moran Badini ‏[MoranBa@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום ראשון 12 מאי 2013 14:05
‏‏אל: Praklitim-NZ-Plili
‏‏נושא: סיור בכלא גלבוע

היי,

הייתכן כי רק 9 פרקליטים נרשמו אצלי עד כה?

"קונים" נוספים מתבקשים להזדרז

 

 

From: Mirit Shtern
Sent: Tuesday, April 30, 2013 9:44 AM
To: Praklitim-NZ-Plili
Cc: Moran Badini
Subject: FW: שריינו את התאריך

 

 

בוקר טוב לכולכם,

 

בתאריך 30.6.13 נצא לסיור בכלא גלבוע.

 

לו"ז מדויק יופץ בהמשך.

 

אני רואה חשיבות רבה בביקורי פרקליטים פליליים בבתי הכלא והתרשמות ישירה מהנעשה שם.

 

על כן, אבקש לשריין את התאריך ביומנכם, ובתנופ"ה, ולפנות אותו לצורך זה. כל המעוניינים לצאת לחזור למורן במייל.

 

שימו לב, לנוכח חשיבות העניין והרצון להפיק מהביקור תועלת מקצועית, בשלב זה הביקור לא נפתח למחלקה האזרחית/מנהלה/מתמחים.

 

"הברזות" של הרגע האחרון לא יתקבלו בברכה.

 

מירית