לנאמני המקהלה ולהורים שלום,
רוב ההורים כבר החזירו לי תשובה לגבי מועד הקונצרט (10.6) ואני מקוה שעד הערב אקבל תשובה מכולם.
לגבי שעת הקונצרט:
הקונצרט יתחיל בשעה 17:30 (ולא 17:00, כפי שנכתב במייל הקודם) על מנת לאפשר להורים שלא יכולים להגיע מוקדם יותר להיות נוכחים בקונצרט. על הילדים להגיע לפואיה של האולם בשעה 17:00 לחימום והתארגנות.
חזרות השבוע:
מחר, יום א' יתקיימו החזרות הבאות: בשעור 2 חזרה למקהלה הצעירה (ג'), בשעור 6 חזרה להרכב ובשעור 7 חזרת מקהלה בוגרת (ג"ו).
מחרתיים, יום ב' תתקיים חזרה משותפת לשתי המקהלות ולילדי ההרכב בשיעור 7.
שבוע טוב וחג ביכורים שמח!
רקמה.
הורים - אנא העבירו את המידע לגבי החזרות לילדיכם עוד היום. תודה.
--