Date : 8/26/2013 3:26:33 PM
From : "orit korin"
To : "Rimona Sheleg"
Subject : ‏‏RE: ינון יעקוב


הי רימונה

 

בסדר, תגישי בהסכמה.

 

מה קורה עם חוות הדעת של ועדת האבחון?

 


מ: Rimona Sheleg ‏[RimonaSh@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום שני 26 אוגוסט 2013 16:30
‏‏אל: Orit Korin
‏‏נושא: ינון יעקוב

טעיתי עם מס' ההליך, מצ"ב בקשה עם מס' נכון.