Date : 10/19/2013 6:44:33 PM
From : "orit korin"
To : "Ilana Yerushalmi"
Subject : ‏‏RE: כתב אישום מעשה מגונה בפומבי אורית.docx


הי אילנה

 

הקטינות לא ראו אותו במקרה הראשון והשלישי ובמקרה השני הוא הלך אחרי הקטין כך שהוא לא ראה. רק המבוגרים ראו ולכן זה סעיף קטן א ואציין זאת בסעיפים.

 

תודה


מ: Ilana Yerushalmi ‏[IlanaYe@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: שבת 19 אוקטובר 2013 20:15
‏‏אל: Orit Korin
‏‏נושא: כתב אישום מעשה מגונה בפומבי אורית.docx

שבוע טוב.

 

שיניתי פה ושם. סה"כ אחלה.

 

הוספתי שאלה באדום ב-3 מקומות. זה לא מתאים לס"ק ב? אני לא יודעת אם מתפרשת המילה "בפני" בסעיף. האם האדם צריך להיות מודע שמאוננים בפניו? אם הוא מודע – אז לפי הפסיקה זה כבר מעשה מגונה באדם....

 

בכל מקרה, אם זה לא יכול להיכנס לס"ק ב אז צריך לציין שזה ס"ק א. אם זה ס"ק ב – צריך לשנות את סעיף הסל בהתאם.

 

שולחת לך את העותק עם התיקונים שלי.

 

דיברתי עם מירית. לא צריך לעבור דרך ג'ואי. אם התיק מצדיק מעצר – צריך להגיש מעצר. אמרתי לה שאכן מצדיק.

 

נשיקות