הי אילנה
הקטינות לא ראו אותו במקרה הראשון והשלישי ובמקרה השני הוא הלך אחרי הקטין כך שהוא לא ראה. רק המבוגרים ראו ולכן זה סעיף קטן א ואציין זאת בסעיפים.
תודה
שבוע טוב.
שיניתי פה ושם. סה"כ אחלה.
הוספתי שאלה באדום ב-3 מקומות. זה לא מתאים לס"ק ב? אני לא יודעת אם מתפרשת המילה "בפני" בסעיף. האם האדם צריך להיות מודע שמאוננים בפניו? אם הוא מודע – אז לפי הפסיקה זה כבר מעשה מגונה באדם....
בכל מקרה, אם זה לא יכול להיכנס לס"ק ב אז צריך לציין שזה ס"ק א. אם זה ס"ק ב – צריך לשנות את סעיף הסל בהתאם.
שולחת לך את העותק עם התיקונים שלי.
דיברתי עם מירית. לא צריך לעבור דרך ג'ואי. אם התיק מצדיק מעצר – צריך להגיש מעצר. אמרתי לה שאכן מצדיק.
נשיקות