Date : 4/28/2013 10:21:25 AM
From : "orit korin"
To : "Niv Toren" , "ציפי חכים" , "רוני" , "ניר מנצר" , "קורין אורית" , "raya@rmh.org.il"
Subject : ‏‏RE: נגישות מגרש 46 - הכנה לדיון ביום ב', 22.4, 14:00


הי ניב

 

מכיוון שהמספרים של המגרשים לא אומרים לנו כלום, נא הסבר באיזה מגרשים מדובר, אולי לצלם את השטח או באמצעות מפה.

 

תודה

 

אורית


מ: Niv Toren ‏[nivtoren@netvision.net.il]‏
‏‏נשלח: יום ראשון 28 אפריל 2013 12:56
‏‏אל: ציפי חכים; רוני; ניר מנצר; קורין אורית; raya@rmh.org.il
‏‏נושא: FW: נגישות מגרש 46 - הכנה לדיון ביום ב', 22.4, 14:00

לצוות התיאום הקרוב.

 

From: Gil Blai [mailto:blai.gil@gmail.com]
Sent: Tuesday, April 23, 2013 10:24 PM
To: רוני ברניר
Cc: תורן ניב
Subject: Re: נגישות מגרש 46 - הכנה לדיון ביום ב', 22.4, 14:00

 

שלום רוני וניב, 



תודה על כינוס הפגישה, הדיון ויצירת אופציה לפתרון. 



1. בכל מקרה לא נלך על מעלית. 



2. יעל ציינה עלות מוערכת בין 7 ל- 10 אלפי שקלים.  יש לך מושג על מה זה מתבסס, והאם ניתן לקצץ בעלות? (אני מעריך שיש לך יכולות לא מבוטלות בנוגע לעניין האחרון...)



ההתלבטות שלי להחלטה נובעת מכך שהפתרון המוצע הוא מקום חנייה ציבורי לחלוטין, שנמצא יחסית רחוק מהבית. יחד עם זאת, אני לא רואה אופצייה אחרת במצב הנוכחי, וכפי הנראה נלך על זה. 



ושאלה לניב - איך אני מתנהל במצב כזה בקיבוץ - בו אני משלם על החנייה אבל לכאורה כל אחד יכול להשתמש בה?



עניין אחרון - אולי קיימת אפשרות שיעל/דוד יאריכו את המפרץ למקום לשני רכבים, וכך העלות תתחלק עם דייר נוסף?



בברכה,

גיל 

054-2614076


Sent from my iPad


On 22 באפר 2013, at 16:15, רוני ברניר <roni@rmh.org.il> wrote:

גיל שלום רב

בהמשך לפגישה היום בבקשה שלך, אופציה לקירוב ההורדה של המשפחה בקירבת הבית, הנחתי את יעל ודוד לתכנן ולתמחר חניה מקבילה לכביש היורד צפונה לכיכר במקביל לשביל כמו שקבענו, עלות משוערת כ 10,000 ₪, במקביל אני מבקש ממך לבדוק אופציה של מעלית פרטית בתוך מגרשך ולהודיע לי תוך 14 יום מהיום האם אתה מבקש לרדת מבקשת החניה לאורך הכביש (אתה רשאי להחליט על שתי האופציות)

בברכה

 

<image001.jpg>

 

From: Gil Blai [mailto:blai.gil@gmail.com]
Sent: Wednesday, April 17, 2013 1:30 PM
To: רוני ברניר
Subject: נגישות מגרש 46 - הכנה לדיון ביום ב', 22.4, 14:00

 

שלום רוני,


כהכנה לפגישה ביום שני (עם דוד, שלמה, יעל, ישראל וניב, לבקשתי) -

 

נראה שהפתרון המוביל לבקשתי, הוא להרחיק חלק קטן החומה האחורית כ- 3 מטרים אחורה, ולאפשר כניסת רכב למגרש מאחור.

פתרון זה הוצע ע"י דוד, בפגישה שלי איתו לפני מספר שבועות.

 

יתרונות:

·        בטיחותי מכיוון שיש רק מעבר יחיד מהכביש לאזור הבתים, גם לכניסת רכב וגם ליציאת רכב  (לא שתיים כמו פתרונות אחרים שנדונו)

·        מאפשר חנייה אחורית גם למגרשים 44 ו- 45, וכך מאפשר (א) לעוד חברים להנות מנגישות מישורית, וגם (ב) חלוקה בעלות העבודה

·        נראה בהחלט אפשרי לפי הגבהים בשטח

·        כן דורש פתרון לתעלת הניקוז

אני מודע לכך שמימוש פתרון זה ידרוש שינוי מבני בחלק קטן מהחומה הבנוייה, וייתכן שבשלב המתקדם של הפרוייקט נראה גם מאתגר לקבלת החלטה על שינוי בתוכניות.

 

יחד עם זאת, מימוש פתרון לנגישות מישורית למגרש הוא בעל חשיבות עצומה עבורי (ובאמת, אין לי מושג איך אפרת תסתדר אחרת), ועצם העובדה שיועיל גם לשתי משפחות נוספות, הן סיבות ראויות לבצע את השינוי גם כעת.

 

 האם תוכל לפנות 1/4 שעה לפני הפגישה ביום שני, להסבר הפתרון המוצע, לפני התכנסות פורום יותר רחב?

 

 

 

תודה על המאמץ לטיפול בענייני.


בברכה,
גיל