הי
בכתב האישום של סאמר סביחיה
המחיר הוא 11,000
באיזה מכתבי האישום נתפסו הרכב שעומד לחילוט והכספים?
From: Orit Korin
Sent: Thursday, October 03, 2013 2:53 PM
To: Sheila Inbar
Subject: RE: ת"פ 28543-08-13 מ"י נ' יוסף זועבי
ות"פ 28560-08/13 מ"י נ' סאמר סביחיה
שניהם בפמ"צ 3785/13
הי שילה
דיברתי עם ג'ורג'. מסתבר כי את האופל הם לא תפסו כי השווי שלה מועט – היא מודל 1995.
לגבי השברולט – הוא יתן לי תשובה ביום ראשון. היא מודל 2000. אמר שזה בסביבות 8000-9000 ₪.
אורית
From: Sheila Inbar
Sent: Thursday, October 03, 2013 2:32 PM
To: Orit Korin
Subject: RE: ת"פ 28543-08-13 מ"י נ' יוסף זועבי
ות"פ 28560-08/13 מ"י נ' סאמר סביחיה
שניהם בפמ"צ 3785/13
תודה, האם את יכולה להעביר לי את הפלט שכולל את שנת הייצור והמודל, או ישר את השווי?
From: Orit Korin
Sent: Thursday, October 03, 2013 9:12 AM
To: Sheila Inbar
Subject: ת"פ 28543-08-13 מ"י נ' יוסף זועבי
ות"פ 28560-08/13 מ"י נ' סאמר סביחיה
שניהם בפמ"צ 3785/13
בתיק זה הוגשו שני כתבי אישום נפרדים כנגד הנאשמים שבנדון בגין סחר בנשק.
נתפסו שני הרכבים – גם של הקונה וגם של המקבל וסכום כסף:
לגבי יוסף זועבי – נתפס רכב אופל אסטרה מ.ר. 5511208
לגבי סאמר סביחיה – נתפס רכב שברולט מ.ר. 6434023
כמו כן נתפס סכום כסף מזומן בסך 9824.20 ₪ (הנאשם טוען כי זה עבור שכר ששולם לו ע"י המעביד ויש הודעה של המעביד המאשרת זאת).
לעידכונך
אורית.