הי זוהר
לאור מצבה הרעוע של רגלי לצערי, לא אוכל לצאת לטיול. תהנו...
אורית
ביום שלישי הקרוב נצא לטייל בעכו העתיקה
האוטובוס ייצא בשעה 7:45 מהפרקליטות
נקודת איסוף נוספת בקריון בשעה 8:20, בחנייה מאחורי מכון מור
מי שמצטרף בקריון יודיע ויתאם מפגש עם מורן רייצ'ס!
נתחיל בארוחת בוקר קלילה ומיד נצא לסיור עם המדריכה אביבה, כשלוש שעות
מומלץ בחום נעליים נוחות, מים וכובע !
אביבה שאלה אותי היום בטלפון אם אנחנו צעירים ועניתי לה : "מאוד!"
לאחר זמן חופשי בשוק, נתאסף לנסיעה למסעדת "מור וקינמון" בעכו לארוחת צהריים.
הגעה משוערת לפרקליטות בשעה 16:00.
נא להגיע בזמן, לא נמתין למאחרים בשל הלו"ז הצפוף.
מי שטרם נרשם ומעוניין להצטרף, לפנות לנטלי.
אנשי הקשר לשאלות/בקשות – נטלי וזהר (מורן לגבי איסוף בקריון)
להת' ביום שלישי, צוות טיולים.