שלום לכולם
לא קיבלתי את המייל לגבי הישיבות. מישהו יכול להעביר לי?
תודה
רונן שלום
שים לב לסעיף 10 בפרוטוקול. הנושא יהיה בישיבה הקרובה.
ניב
From: ronen.benhaim7@gmail.com [mailto:ronen.benhaim7@gmail.com]
On Behalf Of Ronen Ben Haim
Sent: Tuesday, April 02, 2013 1:27 PM
To: דגנית
Cc: mendels@rmh.org.il; Ofir&Yifat; ניצה חינוך; איריס גוטמן; iris gutman;
האס יוחאי; yochayh@gmail.com; hakim@rmh.org.il; tzipih@rmh.org.il;
יואב לבסקי חדש; archion@rmh.org.il;
ניר; masha;
קורין אורית; shahar;
רוני; רעיה; aries@rmh.org.il; n_toren@rmh.org.il;
ניב תורן
Subject: Re: נושאים לישיבות אביב 2013
הי ניב, ניר,
אני לא רואה בתוכנית הישיבות את נושא הנוי
הנושא דחוף, מדובר בתקציב מאוד משמעותי ( מעל חצי מיליון שקל) ועל שרות "הפוגש" באופן מידי את ה"אזרח" (חבר הקיבוץ)
ממילים שקיבלתי ממספר חברי הנהלה לאחר ששלחתי את המייל אני יכול להגיד שהנושא חשוב עבור מספר גדול יחסית של חברי ההנהלה.
מבקש להביא את הנושא לדיון במהלך אפריל .
מבקש מניר שיכין את הדיון ויציג את תוכניות קידום הענף, התוצאות, משאבי האנוש .....
בברכה
רונן