תודה ניר על משלוח החומר,
שאלה ועוד 2....
האם לנו כקיבוץ יש איזה שהוא פתרון אלטרנטיבה? (השכרה לטווח ארוך) פתרון שאנחנו מציעים?
2 שאלות:
1 - אם הבנתי נכון הרשימה והקריטריונים הם כרגע לשטח האולפן + סביון.
אם הבנתי נכון, הרשימה למחזור הזה נסגרה כך שלא כל בן ראשון שמצטרף עכשיו קופץ ךראש הרשימה.
- מתי נסגרה הרשימה למחזור זה והופעלו הקריטריונים "החדשים"
- כמה היו רשומים למחזור זה
- אם הבנתי נכון יש עוד 2 דירות לשיוך במחזור זה, מה התוכניות לגביהן ? האם יש מועמדים? האם כבר הובטח/ סוכם עם משהו?
2. הנקודה של עופר לגבי חזרה לקיבוץ תוך שנה היא נכונה.
גם אנחנו היינו בחו"ל בשלב זה ולכן יושרתנו הפנימית לא נתנה לנו להתחייב.
איך קרה שעמית דנגור בונה רק עכשיו?- האם יש אישור חריג (הוא בן שני גם כן ולא ברור למה הוא קיבל חלקה/ זכות קניית דירה בקריטריונים החדשים, למה החלקה נשמרה לו כל כך הרבה שנים , או למה לא נלקחה ממנו כאשר לא עמד בהסדר במשך כל כך הרבה זמן ? האם היה אישור חריג?
בברכה
רונן