ריקמה שלום
לא ידענו שניב לא היה. הוא אמר לי שלא היה לו שירון בגלל שהיו בטיול והוא שאל את עינת מה לעשות והיא אמרה לו לעלות על ההסעה. איני יודעת אם זה אכן מה שקרה אך שוחחנו עם ניב וזה לא יקרה שוב. תודה על כך שיידעת אותנו.
אורית ושחר קורין
לילדי המקהלה ולהורים,
היום נעדרו ילדים רבים מכתות ג' מן המקהלה כי חזרו עייפים מהטיול. אף אחד מהם לא תאם איתי את ההיעדרות.חזרת המקהלה התקיימה עם 15 ילדים נעדרים ועוד שלושה שלא שרו בגלל כאבי גרון/צרידות. זה אומר שמחצית מהמקהלה לא היתה בעניינים והמחצית שהיתה לא היתה מאוזנת מבחינה קולית.היו ילדים שבאו ושאלו אם אפשר ללכת וביקשתי מהם להישאר, והם אכן נשארו למרות שהיו עייפים. זה לא פייר כלפיהם.יש בעיה לשחרר ילדים להסעות שאינם אמורים לנסוע בהן כי יש בעיה של מקום בחלק מההסעות, מה גם שהילדים באחריותנו בזמן הלימודים ואינם יכולים ללכת על דעת עצמם. יותר מזה, יש הורים שבאו ולקחו את ילדיהם, ולא עדכנו אותי.אני מבקשת שהחל מהשבוע הבא - למעט ילדים חולים שנשארו בבית - כולם יגיעו לחזרות באופן סדיר. אם יש למישהו בעיה מיוחדת - נא לתאם זאת איתי.אנחנו נמצאים חודש (ארבע חזרות) לפני כנס המקהלות (פרטים בקרוב מאד) וחמש-שש חזרות לפני טקסי יום הזכרון לשואה ולחללי צה"ל. כל היעדרות מעכבת את הטמעת השירים ופוגעת בבאלאנס של המקהלה. צפויים לנו עוד טיולים ואירועים מיוחדים ואם בכל פעם ילדים לא יגיעו לחזרות נצטרך לפזר את המקהלה.
תודה על שיתוף הפעולה העתידי וכל הכבוד לילדים שהגיעו לחזרה, רקמה.