Date : 2/12/2013 7:14:06 PM
From : "orit korin"
To : "Limor Sarid (lsarid)"
Subject : ‏‏RE: היעדרויות מחזרות המקהלה


ריקמה שלום

 

לא ידענו שניב לא היה. הוא אמר לי שלא היה לו שירון בגלל שהיו בטיול והוא שאל את עינת מה לעשות והיא אמרה לו לעלות על ההסעה. איני יודעת אם זה אכן מה שקרה אך שוחחנו עם ניב וזה לא יקרה שוב. תודה על כך שיידעת אותנו.

 

אורית ושחר קורין


מ: Limor Sarid (lsarid) ‏[lsarid@cisco.com]‏
‏‏נשלח: יום ראשון 10 פברואר 2013 14:56
‏‏אל: rikmakingma@gmail.com
Cc: "אביב שמואל (חוה פוליטי)"; "אורי אלפסי (איריס פוס)"; "איה רונן (נועה)"; "אלעד עברון (יפעת)"; אסף נחמה; "גיל יונה (שירה ואלי)"; "גילי שחורי (הלה וטל)"; "גל שטויר (אדוה כפיר וגיא שטויר)"; "דניאל ארז (יערה)"; "הדר שרון (יפעת ואופיר)"; "חן פרסר (גיתה ועופר)"; "יונתן ברסילוב (בן ושרון)"; "יסמין מרקמן (דימה ואילנה)"; "ירדן אור (מירב ושביט)"; "מאיה זלסקי (ולרי ורומן)"; "מורן מימון (מיה)"; "מטר שגיא (גליה ויניב)"; "מיקה הלוי(הדס וטל)"; "נוי חרלופסקי (ליאת כרמי)"; "נופר הררי (סיגי ושלומי)"; orit korin; "נעה אברהם (אנט וטל)"; "נעה דומן (אסנת ואופיר)"; "נעה והלה יוסף (שרית מזרחי, גולן יוסף)"; "סהר מישאל (לאה ויהודה)"; "עידו לוי (קרן ואמיר)"; "עלמה מיכאליס (ורד ואופיר)"; "ערן ארזי (רותם)"; "קארין ספרי (דינה)"; "רועי דפנא (מיכל)"; "שוהם בנטואיץ' (טליה ויהונתן)"; "שירה מנדלסון (נורית)"; "שירי כץ (אסף ועירית)"; "שקד לנגבורד (לימור ויובל)"; "תמר ארנון (יסמין)"
‏‏נושא: Re: היעדרויות מחזרות המקהלה

הי ריקמה,

מצטרת אבל, היינו בטוחים שבגלל הטיול אין היום מקהלה.

הבנות דווקא מאוד אוהבות שיעור זה ולא היו מפספסות ביודעין.

המשך יום נפלא,

לימור

Sent from my iPhone

On 10 בפבר 2013, at 14:34, "rikmakingma@gmail.com" <rikmakingma@gmail.com> wrote:

לילדי המקהלה ולהורים,

היום נעדרו ילדים רבים מכתות ג' מן המקהלה כי חזרו עייפים מהטיול. אף אחד מהם לא תאם איתי את ההיעדרות.
חזרת המקהלה התקיימה עם 15 ילדים נעדרים ועוד שלושה שלא שרו בגלל כאבי גרון/צרידות. זה אומר שמחצית מהמקהלה לא היתה בעניינים והמחצית שהיתה לא היתה מאוזנת מבחינה קולית.
היו ילדים שבאו ושאלו אם אפשר ללכת וביקשתי מהם להישאר, והם אכן נשארו למרות שהיו עייפים. זה לא פייר כלפיהם.
יש בעיה לשחרר ילדים להסעות שאינם אמורים לנסוע בהן כי יש בעיה של מקום בחלק מההסעות, מה גם שהילדים באחריותנו בזמן הלימודים ואינם יכולים ללכת על דעת עצמם. יותר מזה, יש הורים שבאו ולקחו את ילדיהם, ולא עדכנו אותי. 
אני מבקשת שהחל מהשבוע הבא - למעט ילדים חולים שנשארו בבית - כולם יגיעו לחזרות באופן סדיר. אם יש למישהו בעיה מיוחדת - נא לתאם זאת איתי.
אנחנו נמצאים חודש (ארבע חזרות) לפני כנס המקהלות (פרטים בקרוב מאד) וחמש-שש חזרות לפני טקסי יום הזכרון לשואה ולחללי צה"ל. כל היעדרות מעכבת את הטמעת השירים ופוגעת בבאלאנס של המקהלה. צפויים לנו עוד טיולים ואירועים מיוחדים ואם בכל פעם ילדים לא יגיעו לחזרות נצטרך לפזר את המקהלה.

תודה על שיתוף הפעולה העתידי וכל הכבוד לילדים שהגיעו לחזרה, רקמה.