Date : 5/26/2013 8:04:28 AM
From : "orit korin"
To : "Ilana Yerushalmi"
Subject : ‏‏FW: ישיבת פרקליטים


הי אילנה,

 

מחר אני ממשיכה את תיק ההוכחות של הסחיטה באיומים ולכן לא אהיה בישיבה.

 

לעידכונך.

 

המשך יום נעים

 

אורית


מ: Mirit Shtern ‏[MiritS@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום ראשון 26 מאי 2013 09:42
‏‏אל: Praklitim-NZ-Plili; Moran Badini
‏‏נושא: ישיבת פרקליטים

תזכורת: מחר ב 13:30 תתקיים ישיבת פרקליטים.

 

ניפגש עם שני מת"חים (של שתי תחנות שמייצגות את המחוז, עפולה ונצרת עילית). נשמע מהם על הממשק איתנו.

 

נחנוך את פינת "הסרת החלודה"- סמכויות חיפוש ומעצרים/עמוס.

 

גדי וסימונה יציגו תיק מעניין.

 

מתנדבים לישיבות הבאות (הסרת חלודה/הצגת תיק)- נא לפנות אליי.

 

 

         מירית שטרן

פרקליטת מחוז הצפון