הי אילנה,
מחר אני ממשיכה את תיק ההוכחות של הסחיטה באיומים ולכן לא אהיה בישיבה.
לעידכונך.
המשך יום נעים
אורית
תזכורת: מחר ב 13:30 תתקיים ישיבת פרקליטים.
ניפגש עם שני מת"חים (של שתי תחנות שמייצגות את המחוז, עפולה ונצרת עילית). נשמע מהם על הממשק איתנו.
נחנוך את פינת "הסרת החלודה"- סמכויות חיפוש ומעצרים/עמוס.
גדי וסימונה יציגו תיק מעניין.
מתנדבים לישיבות הבאות (הסרת חלודה/הצגת תיק)- נא לפנות אליי.
מירית שטרן
פרקליטת מחוז הצפון