Date : 8/26/2013 1:42:21 PM
From : "orit korin"
To : "Mickey Hova"
Subject : ‏‏RE: פגישת עבודה עם הנאשם
Attachment : 300275_image001.png;


זה בסדר במייל והודעה לאיזוק


מ: Mickey Hova ‏[mickey@mh-law.co.il]‏
‏‏נשלח: יום שני 26 אוגוסט 2013 14:52
‏‏אל: Oritko@justice.gov.il
‏‏נושא: פגישת עבודה עם הנאשם

הי אורית,

עוד עדכון בעניין בוזגלו... ביום רביעי 28.8.13 בשעה 16:00 אני נפגש לפגישת עבודה של כמה שעות עם יקי (החלון של האיזוק יהיה בין 15:30 ל-21:00 בהתחשב בזמן הגעה למשרד ושיבה למקום המעצר בית בתום הפגישה). אני כמובן אטפל בזה מול חברת האיזוק, אני רק מודיע לך מראש כמוסכם בהחלטת בית המשפט.

האם מבחינתך די בהודעה במייל, או שאת רוצה את זה במכתב רשמי בפקס?

תודה

 

 

חומת אלקטרונית