Date : 5/25/2013 3:32:13 PM
From : "orit korin"
To : "Hadas Jerusalemi" , "Izis Mabjish"
Subject : ‏‏RE: משימות באר שבורה


הי הדס ואיזיס

 

אני אגיע ביום ראשון מאוחר, יש לי בדיקה עם אלון. תשבו ותחשבו על מי מהעדים כדאי לזמן ל- 3/6 ול- 6/6 חוץ משאר התובעות. לגבי התובעות, שאיזיס כבר תכין בקשה לזמנם ל- 3/6 בכדי שנספיק לבצע מסירה.

כשאני אגיע נשב יחד.

לגבי החוקר של נייזאר - תראי מי גבה את ההודעה שלו ותזמני אותו לישיבה הקרובה. נדבר איתו ונבקש שיתמלל.

שאיזיס תעדכן את רשימת המוצגים ושתפצל את התיק מוצגים הראשון לשני קלסרים.

 

אורית


מ: Hadas Jerusalemi ‏[HadasJe@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום חמישי 23 מאי 2013 13:46
‏‏אל: orit korin; Izis Mabjish
‏‏נושא: משימות באר שבורה

שלום לכן

איזיס, אורית  כדי שנהיה כולנו מסונכרנות אני מצרפת רשימת משימות לקראת הדיון הבא:

1.      זימון העדות שלא התייצבו לדיון היום למועד הבא 3/6/13 (4, ללא אלא אגדיר שילדה, אותה יש לזכור לזמן לאחד המועדים המאוחרים יותר) בנוסף לשתיים שלא זומנו מלכתחילה להיום- זאהיה גדיר ואחלאם גדיר. סה"כ 6 עדות. (יש לבקש מבימש להוציא להן זימונים, להעביר לבוטרוס שיבצעו מ"א ולשמור אישורי מסירה.)

2.      לברר מי היה החוקר בעימות ניזאר חוג'יראת- כאמלה חגאגרה ולהעביר אליו עותק מדיסק הראשון של חקירת ניזאר מיום 19/4/12 (אצלי), לבקש ממנו לתמלל את החלק של העימות- החל מדקה 2:45.

3.      לדבר עם לימור להעביר אליה לתמלול דיסקים של אחלאם חוג'יראת וכן כאמלה חגאגרה מיום 6/2/12 שיעבירו לתמלול.

4.      לעדכן רשימת מוצגים במחשב ולהדפיס מחדש (נמצאת בתיקית באר שבורה> הוכחות) וכן לפצל את תיק המוצגים של ביהמ"ש לשני תיקים.

 

 

אורית

5. צריכות לשבת להחליט את מי לזמן ל3/6/13 ול-6/6/13 ולהכין תיק מוצגים בהתאם.

 

עוד משהו?