הי הדס ואיזיס
אני אגיע ביום ראשון מאוחר, יש לי בדיקה עם אלון. תשבו ותחשבו על מי מהעדים כדאי לזמן ל- 3/6 ול- 6/6 חוץ משאר התובעות. לגבי התובעות, שאיזיס כבר תכין בקשה לזמנם ל- 3/6 בכדי שנספיק לבצע מסירה.
כשאני אגיע נשב יחד.
לגבי החוקר של נייזאר - תראי מי גבה את ההודעה שלו ותזמני אותו לישיבה הקרובה. נדבר איתו ונבקש שיתמלל.
שאיזיס תעדכן את רשימת המוצגים ושתפצל את התיק מוצגים הראשון לשני קלסרים.
אורית
שלום לכן
איזיס, אורית כדי שנהיה כולנו מסונכרנות אני מצרפת רשימת משימות לקראת הדיון הבא:
1. זימון העדות שלא התייצבו לדיון היום למועד הבא 3/6/13 (4, ללא אלא אגדיר שילדה, אותה יש לזכור לזמן לאחד המועדים המאוחרים יותר) בנוסף לשתיים שלא זומנו מלכתחילה להיום- זאהיה גדיר ואחלאם גדיר. סה"כ 6 עדות. (יש לבקש מבימש להוציא להן זימונים, להעביר לבוטרוס שיבצעו מ"א ולשמור אישורי מסירה.)
2. לברר מי היה החוקר בעימות ניזאר חוג'יראת- כאמלה חגאגרה ולהעביר אליו עותק מדיסק הראשון של חקירת ניזאר מיום 19/4/12 (אצלי), לבקש ממנו לתמלל את החלק של העימות- החל מדקה 2:45.
3. לדבר עם לימור להעביר אליה לתמלול דיסקים של אחלאם חוג'יראת וכן כאמלה חגאגרה מיום 6/2/12 שיעבירו לתמלול.
4. לעדכן רשימת מוצגים במחשב ולהדפיס מחדש (נמצאת בתיקית באר שבורה> הוכחות) וכן לפצל את תיק המוצגים של ביהמ"ש לשני תיקים.
אורית
5. צריכות לשבת להחליט את מי לזמן ל3/6/13 ול-6/6/13 ולהכין תיק מוצגים בהתאם.
עוד משהו?