ביום ראשון
בינתיים נקבעו ישיבות עם אביטל, הדס וצביקה. אורית דיברה אתי.
מה עם השאר??
חייבים לקיים את המפגשים בימים ג – ד הקרובים (מחר ומחרתיים) או ביום ראשון (ל"ג בעומר).
שאר ימות השבוע ושבוע הבא בעייתיים לי כרגע והישיבה עם מירית היא ביום ראשון שאחרי זה...
יאללה – יעל, רועי, סימונה, אורית – מתי נשב?