Date : 5/26/2013 9:48:46 AM
From : "orit korin"
To : "Ilana Yerushalmi"
Subject : ‏‏RE: ישיבת פרקליטים


כן, בוודאי, למרות שלפי הפעם הקודמת זה לא נראה לי ריאלי...


מ: Ilana Yerushalmi ‏[IlanaYe@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום ראשון 26 מאי 2013 12:02
‏‏אל: orit korin
Cc: Mirit Shtern
‏‏נושא: RE: ישיבת פרקליטים

אורית, רשמתי.

 

אם תסיימי את ישיבת ההוכחות לפני תום הישיבה (15:30) אבקש שתצטרפי.

 

היא חשובה.

 

מירית, לידיעתך.

 

אילנה

 

From: orit korin [mailto:oritko@mail.gov.il]
Sent: Sunday, May 26, 2013 11:04 AM
To: Ilana Yerushalmi
Subject: ‏‏FW: ישיבת פרקליטים

 

הי אילנה,

 

מחר אני ממשיכה את תיק ההוכחות של הסחיטה באיומים ולכן לא אהיה בישיבה.

 

לעידכונך.

 

המשך יום נעים

 

אורית


מ: Mirit Shtern ‏[MiritS@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום ראשון 26 מאי 2013 09:42
‏‏אל:
Praklitim-NZ-Plili; Moran Badini
‏‏נושא: ישיבת פרקליטים

תזכורת: מחר ב 13:30 תתקיים ישיבת פרקליטים.

 

ניפגש עם שני מת"חים (של שתי תחנות שמייצגות את המחוז, עפולה ונצרת עילית). נשמע מהם על הממשק איתנו.

 

נחנוך את פינת "הסרת החלודה"- סמכויות חיפוש ומעצרים/עמוס.

 

גדי וסימונה יציגו תיק מעניין.

 

מתנדבים לישיבות הבאות (הסרת חלודה/הצגת תיק)- נא לפנות אליי.

 

 

         מירית שטרן

פרקליטת מחוז הצפון