כן, בוודאי, למרות שלפי הפעם הקודמת זה לא נראה לי ריאלי...
אורית, רשמתי.
אם תסיימי את ישיבת ההוכחות לפני תום הישיבה (15:30) אבקש שתצטרפי.
היא חשובה.
מירית, לידיעתך.
אילנה
From: orit korin [mailto:oritko@mail.gov.il]
Sent: Sunday, May 26, 2013 11:04 AM
To: Ilana Yerushalmi
Subject: FW:
ישיבת פרקליטים
הי אילנה,
מחר אני ממשיכה את תיק ההוכחות של הסחיטה באיומים ולכן לא אהיה בישיבה.
לעידכונך.
המשך יום נעים
אורית
מ:
Mirit Shtern [MiritS@justice.gov.il]
נשלח: יום ראשון 26 מאי 2013 09:42
אל: Praklitim-NZ-Plili; Moran Badini
נושא: ישיבת פרקליטים
תזכורת: מחר ב 13:30 תתקיים ישיבת פרקליטים.
ניפגש עם שני מת"חים (של שתי תחנות שמייצגות את המחוז, עפולה ונצרת עילית). נשמע מהם על הממשק איתנו.
נחנוך את פינת "הסרת החלודה"- סמכויות חיפוש ומעצרים/עמוס.
גדי וסימונה יציגו תיק מעניין.
מתנדבים לישיבות הבאות (הסרת חלודה/הצגת תיק)- נא לפנות אליי.
מירית שטרן
פרקליטת מחוז הצפון