Date : 4/22/2013 1:42:55 PM
From : "orit korin"
To : "Ilana Yerushalmi"
Subject : ‏‏RE: ישיבות סטטוס


עשר, בסדר?


מ: Ilana Yerushalmi ‏[IlanaYe@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום שני 22 אפריל 2013 16:42
‏‏אל: orit korin
‏‏נושא: RE: ישיבות סטטוס

יאללה. שעה?

 

From: orit korin [mailto:oritko@mail.gov.il]
Sent: Monday, April 22, 2013 4:25 PM
To: Ilana Yerushalmi
Subject: ‏‏RE: ישיבות סטטוס

 

ביום ראשון


מ: Ilana Yerushalmi ‏[IlanaYe@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום שני 22 אפריל 2013 16:17
‏‏אל:
yerushalmi team
‏‏נושא: ישיבות סטטוס

בינתיים נקבעו ישיבות עם אביטל, הדס וצביקה. אורית דיברה אתי.

 

מה עם השאר??

 

חייבים לקיים את המפגשים בימים ג – ד הקרובים (מחר ומחרתיים) או ביום ראשון (ל"ג בעומר).

 

שאר ימות השבוע ושבוע הבא בעייתיים לי כרגע והישיבה עם מירית היא ביום ראשון שאחרי זה...

 

יאללה – יעל, רועי, סימונה, אורית – מתי נשב?