עשר, בסדר?
יאללה. שעה?
From: orit korin [mailto:oritko@mail.gov.il]
Sent: Monday, April 22, 2013 4:25 PM
To: Ilana Yerushalmi
Subject: RE:
ישיבות סטטוס
ביום ראשון
מ:
Ilana Yerushalmi
[IlanaYe@justice.gov.il]
נשלח: יום שני 22 אפריל 2013 16:17
אל: yerushalmi team
נושא: ישיבות סטטוס
בינתיים נקבעו ישיבות עם אביטל, הדס וצביקה. אורית דיברה אתי.
מה עם השאר??
חייבים לקיים את המפגשים בימים ג – ד הקרובים (מחר ומחרתיים) או ביום ראשון (ל"ג בעומר).
שאר ימות השבוע ושבוע הבא בעייתיים לי כרגע והישיבה עם מירית היא ביום ראשון שאחרי זה...
יאללה – יעל, רועי, סימונה, אורית – מתי נשב?