שלום לכם,
בעקבות אי אילו פניות הבנתי שככל הנראה לא עלה בבירור מהמייל שלהלן, ש -
העלות לשיעור המצויינת מטה, של 200 ש"ח, מתחלקת בין
כל המשתתפים...!
וכנ"ל, כמובן, לגבי העלות החודשית.
מקווה שהבהרה זו תביא להיענות נוספת !
אודליה
שלום לכולם,
הצלחנו!
לתאם שיעור עיצוב או פילאטיס (לפי בחירתנו) בסטודיו "גוף בתנועה" הממוקם ליד "לב העסקים".
המועד - יום רביעי, 13:30-14:30,
במסגרת שעת ספורט שבועית לה זכאי כל עובד (יוצאים וחוזרים לעבודה).
העלות
לשיעור - 200 ש"ח.
אופן התשלום - ישנן שתי אפשרויות:
(א) תשלום חודשי של 800 או 1,000 ש"ח (לפי מספר ימי הרביעי באותו חודש);
(ב) תשלום בכל שיעור בנפרד, בהתאם לכמות המשתתפים
באותו שיעור.
אז כל מי שמעוניין/ת להשתתף בפרוייקט הספורטיבי - נא להשיבני במייל חוזר את עמדתכם לגבי שני הנושאים הבאים:
(1) מהו השיעור המועדף - עיצוב או פילאטיס?
(2) מהי אפשרות התשלום המועדפת, א' או ב'?
תודה ולהת' בסטודיו!
אודליה