Date : 4/30/2013 7:13:41 AM
From : "orit korin"
To : "Odelia Kochan"
Subject : ‏‏RE: שיעור ספורט


הי אודליה

 

אני מעוניינת בעיצוב

 

תשלום לפי שיעור (כפי שאת יודעת אצלנו הדיונים נקבעים מהיום למחר ולכן עדיף לשלם כשמגיעים...)

 

 

כל הכבוד על היוזמה

 

אורית


מ: Odelia Kochan ‏[OdeliaK@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום שלישי 30 אפריל 2013 09:58
‏‏אל: Praklitut-NZ-All
‏‏נושא: RE: שיעור ספורט

שלום לכם,
 
בעקבות אי אילו פניות הבנתי שככל הנראה לא עלה בבירור מהמייל שלהלן, ש -
 
העלות לשיעור המצויינת מטה, של 200 ש"ח, מתחלקת בין כל המשתתפים...!
וכנ"ל, כמובן, לגבי העלות החודשית.
 
מקווה שהבהרה זו תביא להיענות נוספת !
 
אודליה


From: Odelia Kochan
Sent: Sunday, April 28, 2013 9:56 AM
To: 'Praklitut-NZ-All'
Subject: שיעור ספורט

שלום לכולם,
 
הצלחנו!
 
לתאם שיעור עיצוב או פילאטיס (לפי בחירתנו) בסטודיו "גוף בתנועה" הממוקם ליד "לב העסקים".
 
המועד - יום רביעי, 13:30-14:30, במסגרת שעת ספורט שבועית לה זכאי כל עובד (יוצאים וחוזרים לעבודה).
 
העלות לשיעור - 200 ש"ח.
 
אופן התשלום - ישנן שתי אפשרויות: 
 
(א) תשלום חודשי של 800 או 1,000 ש"ח (לפי מספר ימי הרביעי באותו חודש);
(ב) תשלום בכל שיעור בנפרד, בהתאם לכמות המשתתפים באותו שיעור.
 
 
אז כל מי שמעוניין/ת להשתתף בפרוייקט הספורטיבי - נא להשיבני במייל חוזר את עמדתכם לגבי שני הנושאים הבאים:
 
(1) מהו השיעור המועדף - עיצוב או פילאטיס?
 
(2) מהי אפשרות התשלום המועדפת, א' או ב'?
 
 
תודה ולהת' בסטודיו!
אודליה