אין בעיה תגיש בהסכמה
חג שמח
הי אורית,
מצ"ב בקשה לשינוי זמני של תנאי מעצר הבית. אני מבקש לצאת עם יקי ביום רביעי 2.10.13 לזירות האירוע המתואר בכתב האישום, בצפון, ולחזור למשרדי לאחר מכן לצורך פגישה. הוא ילווה כמובן בכל העת על ידי אחד המפקחים, ובכל זמן השחזור ההובלה וההצבעה בצפון גם אני אהיה נוכח.
מצ"ב הבקשה, אודה לקבלת הסכמתך או תגובתך בטרם אגיש הבקשה לבית המשפט. תודה וחג שמח