הי מירית,
אני לא מרגישה שלעבור ליעל יגרום לי לשינוי מבחינת ההרגשה לאור הרכב הצוות.
אני מבינה שזה בעייתי מבחינתך להעביר אותי לשילה ולכן אשאר אצל אילנה.
אני לא הצעתי העברה של יערה ברזילי (אני חייבת להודות שכלל לא ידעתי שזהו שם משפחתה ולקח לי מספר דקות להבין על מי מדובר) ואיני יודעת כלל באיזה צוות היא. כנראה ששוחחת על כך עם מישהו אחר.
בכל מקרה, אשמח שאם תהיה לך אפשרות להעביר אותי לשילה בשלב כלשהוא, שזה אכן יקרה.
חשבתי על מה ששוחחנו לגבי הרצונות שלי מבחינה מקצועית.
הנושא שתומר טיפל בו מדבר אליי מאוד (גניבות חקלאיות) בשל מקום המגורים שלי והקרבה שלי למגדלים ולחקלאים. באם ניתן למנף את התחום הנ"ל אשמח לעשות זאת, בנוסף כמובן לעבודה השוטפת.
מעבר לכך, אשמח לטפל בתיקים שונים ויוצאי דופן, ככל שתמצאי לנכון להעביר לטיפולי.
שוב תודה
אורית
אורית היי,
בהמשך לשיחתינו- צוות שילה כרגע ביתרון מספרי על פני צוותים אחרים.
גם היוצאות לחופשת לידה- יחזרו. ואז תצטרכי לחזור לצוות המקורי. זה לא ישרת את המטרה.
הפתרון שנראה כרגע לעין הוא לעבור לצוות של יעל, ולהעביר לאילנה פרקליט ותיק אחר.
העברה של יערה ברזילי כפי שהצעת לא רלבנטית, בהיותה מחוסרת ניסיון כרגע.
אחכה לתשובה ממך.
מירית שטרן
פרקליטת מחוז הצפון