הי מירית
לי אין מודם סלולרי. מאז שנגנב לי המחשב עם המודם ולמרות ששילמתי עליו המשרד לא נתן לי מודם חדש.
לעדכונך
אורית
מודם סלולארי- יש לכן? אתן עושות בו שימוש?
משום מה אתן מופיעות ברשימה של פרקליטים שלא עושים שימוש. מאחר וזה עולה 70 ₪ לחודש התבקשנו לברר מה קורה.
אני יודעת שאילנה עושה שימוש מסיבי, כך שהדוח כנראה לא מדוייק.
מה איתכן?
מירית.