Date : 1/22/2014 2:53:59 PM
From : "orit korin"
To : "Mirit Shtern"
Subject : ‏‏RE:


הי מירית

לי אין מודם סלולרי. מאז שנגנב לי המחשב עם המודם ולמרות ששילמתי עליו המשרד לא נתן לי מודם חדש.

לעדכונך

אורית


מ: Mirit Shtern ‏[MiritS@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום רביעי 22 ינואר 2014 16:52
‏‏אל: Ilana Yerushalmi; Yael Cochavi; Shalva Levin; Orit Korin; Idit Sade
‏‏נושא:

מודם סלולארי- יש לכן? אתן עושות בו שימוש?

 

משום מה אתן מופיעות ברשימה של פרקליטים שלא עושים שימוש. מאחר וזה עולה 70 ₪ לחודש התבקשנו לברר מה קורה.

 

אני יודעת שאילנה עושה שימוש מסיבי, כך שהדוח כנראה לא מדוייק.

 

מה איתכן?

 

מירית.