כן
חברים שלום רב!
פנתה אליי פרקליטה ממחוז חיפה פלילי שוועדה רפואית החליטה לפטרה מעבודתה בפרקליטות והיא ניצבת כרגע בפני הופעה בוועדת ערר רפואית. ראו את המכתב שלה אליי, המצורף לכאן, שמדבר בעד עצמו.
הפרקליטה כאמור מבקשת את עזרת הארגון בייצוג מטעם הארגון כדי לעזור לה ולהתמודד עם וועדת הערר הקבועה לעוד כשבועיים. בשלב זה לא מדובר בייצוג בפני הוועדה אלא בהכנה להופעה בפני הוועדה על פי שאלות ששאלה ורד את נטע.
משרד לין כבר קיבל ממנה את החומר ושוחח עימה אך לא יוכל להמשיך בעבודתו בטרם יאושר הייצוג.
לטעמי יש מקום לאשר את הייצוג.
אשמח אם תצביעו בדרך הנהוגה – כן – בעד ולא – נגד.
דסי.