הי
אני חולקת את הנט סטיק עם ליז
לעיתים אני לוקחת לפטופ, לא לכל הדיונים
אורית
לפני כמה חודשים ליקטנו נתונים לגבי עריכת תרשומות בתנופה.
לחלק גדול מכם לא היתה נגישות לנט סטיק ורובכם לא לקחתם לפטופ לבית משפט.
אשמח לדעת אם חל שינוי בענין זה אצלכם.
נא לחזור אליי במייל חוזר:
- אם אתה פרקליט שלא היתה לו גישה לנט סטיק – האם יש לך עתה??
- אם אתה פרקליט שלא נהג לקחת לפטופ לבית משפט – האם שינית דרכיך??
תודה!!!!