Date : 2/20/2013 6:40:28 PM
From : "orit korin"
To : "Ilana Yerushalmi"
Subject : ‏‏RE: אנא תשובתכם עוד היום


הי

 

אני חולקת את הנט סטיק עם ליז

 

לעיתים אני לוקחת לפטופ, לא לכל הדיונים

 

אורית


מ: Ilana Yerushalmi ‏[IlanaYe@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום רביעי 20 פברואר 2013 15:02
‏‏אל: Praklitim-NZ-Plili
‏‏נושא: אנא תשובתכם עוד היום

לפני כמה חודשים ליקטנו נתונים לגבי עריכת תרשומות בתנופה.

 

לחלק גדול מכם לא היתה נגישות לנט סטיק ורובכם לא לקחתם לפטופ לבית משפט.

 

אשמח לדעת אם חל שינוי בענין זה אצלכם.

 

נא לחזור אליי במייל חוזר:

 

-          אם אתה פרקליט שלא היתה לו גישה לנט סטיק – האם יש לך עתה??

-          אם אתה פרקליט שלא נהג לקחת לפטופ לבית משפט – האם שינית דרכיך??

 

תודה!!!!