הי איריס מה שלומך
לצערי אני עם וירוס מיום שבת
הכנתי את הדו"ח כבר ביום חמישי אבל לא שלחתי כי אמרנו שתראי אותו לפני שאשלח.
אני אגיע רק ביום רביעי למשרד. יש לך אפשרות לשלוף את הדו"ח או שזה בסדר שאשלח אותו ביום רביעי?
תודה
אורית
ראשית, אציין כי עברנו את המשוכה הראשונה באופן יוצא מן הכלל, יישר כח.... באמת!
שנית, בימים אלה אני נעדרת רבות מחדרי בשל הצורך לשבת כמעט עם כל אחד מכם בנושא דיווח דוח הנוכחות... אם חשבתם שזה יהיה רק חודש... אז זהו, שלא.
אני כאן כדי ללוות אתכם ככל שיידרש.
אני תמיד עם הפלאפון עלי 050-6216151.
בברכה,
איריס שוורץ
מרכז (אמרכלות)