לצערי ולצערך - כן. זה חוצפה של משרד הפנים והוא עושה זאת כל פעם. אני חושבת שפעם מישהו ניסה להילחם על כך בבג"צ אבל זה לא הצליח כי יש להם סמכות כזו בחוק.
אורית בוקר,
חיוב ארנונה רטרואקטיבית על 2012, זה חוקי ?
יוחאי
From:
דגנית [mailto:dganit@rmh.org.il]
Sent: ה 28 פברואר 2013 08:39
To: undisclosed-recipients
Subject: דף מידע 28-2-13