הי הדסי
אני בחופש עד מחר ורביעי מכינה ועדה לחמישי. משבוע הבא אני מתחילה סיכומים בתיק אונס אבל אשמח אם תתחילי ותרתמי את איזיס לעניין, אני כבר אמרתי לה על התיקים האלה.
נשב ברביעי בבוקר לעשות קריטריונים לחוו"ד קצר וממצה.
הי אוריתה,
כדאי שנתלבש על תיקי הפ"א הקטנים שנחקרו ונעשה חווד לסגירה. חבל שזה ייגרר.
הייתי גם ממליצה לדבר עם דחדולי לראות לאן נושבת הרוח כדי שלא יישארו דברים לרגע האחרון במידה וממשיכים לנהל.