Date : 7/10/2013 2:10:06 PM
From : "orit korin"
To : "טיראן שהינו"
Subject : ‏‏RE: כדור עף


אני לא הצלחתי בינתיים. דיברת עם נופר?


מ: טיראן שהינו ‏[tirret03@gmail.com]‏
‏‏נשלח: יום רביעי 10 יולי 2013 17:08
‏‏אל: oritko
‏‏נושא: כדור עף

היי אורית.
יש לי 3 בנות לכדור עף.
מה מתקדם מבחינתך
בברכה
טיראן