Date : 7/10/2013 2:10:06 PM
From : "orit korin"
To : "טיראן שהינו"
Subject : RE: כדור עף
אני לא הצלחתי בינתיים. דיברת עם נופר?
מ:
טיראן שהינו [tirret03@gmail.com]
נשלח:
יום רביעי 10 יולי 2013 17:08
אל:
oritko
נושא:
כדור עף
היי אורית.
יש לי 3 בנות לכדור עף.
מה מתקדם מבחינתך
בברכה
טיראן