Date : 4/1/2013 10:08:47 PM
From : "orit korin"
To : "rikmakingma@gmail.com"
Subject : ‏‏RE: חזרות מקהלה בקרוב


רקמה שלום,

 

חזרנו מניו יורק היום, חבל שלא ידענו לפני החופש על החזרות היינו דואגים שיביאו את ניב.

 

מחר אביא אותו לחזרת המקהלה.

 

לילה טוב

 

אורית


מ: rikmakingma@gmail.com ‏[rikmakingma@gmail.com]‏
‏‏נשלח: יום שני 01 אפריל 2013 21:09
‏‏אל: אביב שמואל (חוה פוליטי); אורי אלפסי (איריס פוס); איה רונן (נועה); אלעד עברון (יפעת); אסף נחמה; גיל יונה (שירה ואלי); גילי שחורי (טל והילה); גל שטויר (אדוה כפיר וגיא שטויר); דניאל ארז (יערה); הדר שרון (יפעת ואופיר); חן פרסר (גיתה ועופר); יונתן ברסילוב (בן ושרון); ים ואלמוג שריד (לימור); יסמין מרקמן (דימה ואילנה); ירדן אור (מירב ושביט); מאיה זלסקי (ולרי ורומן); מורן מימון (מיה); מטר שגיא (גליה ויניב); מיקה הלוי(הדס וטל); נוי חרלופסקי (ליאת כרמי); נופר הררי (סיגי ושלומי); ניב קורין; orit korin; נעה אברהם (אנט וטל); נעה דומן (אסנת ואופיר); נעה והלה יוסף (שרית מזרחי, גולן יוסף); סהר מישאל (לאה ויהודה); עידו לוי (קרן ואמיר); עלמה מיכאליס (ורד ואופיר); ערן ארזי (רותם); קארין ספרי (דינה); רועי דפנא (מיכל); שוהם בנטואיץ' (טליה ויהונתן); שירה מנדלסון (נורית); שירי כץ (אסף ועירית); שקד לנגבורד (לימור ויובל); תמר ארנון (יסמין)
‏‏נושא: Re: חזרות מקהלה בקרוב

לילדי המקהלה ולהורים שלום,

כל הכבוד על ההתארגנות ועל ההשתתפות לילדים (ולהורים) שהגיעו ביום ראשון. זה ממש עוזר.

מחר נפגשים באותן שעות: 9:00 - הרכב קאמרי, 10:00 - מקהלה (עד 10:15).

תודה לכל אלה שעדכנו אותי על הגעתם/אי הגעתם למחר. 
אני מזכירה שהטלפון שלי - למקרה שהשער סגור - הוא: 0509-656567. מי שטרם עדכן - עדיף לעשות זאת מאשר להיתקע מול שער סגור.

שבוע טוב לכולם, רקמה.


בתאריך 30 במרץ 2013 21:19, מאת rikmakingma@gmail.com <rikmakingma@gmail.com>:
תזכורת לכולם:

שתי חזרות להרכב ולמקהלה - מחר וביום שלישי, למי שיכול ומעוניין.

מחר ב-9:00 חזרת הרכב. ב-10:00 חזרת מקהלה. 
חלק מהילדים הודיעו לי שיגיעו. אם מישהו נוסף מתכוון להגיע ושכח להודיע לי אשמח אם תחזירו לי מייל.
שבוע טוב, רקמה.


בתאריך 27 במרץ 2013 11:23, מאת rikmakingma@gmail.com <rikmakingma@gmail.com>:
לילדי מקהלת עומרים וההרכב הקאמרי, ולהורים חג שמח,

כבכל שנה, ימי הזכרון (לשואה ולגבורה ולחללי צה"ל) מגיעים אלינו מיד לאחר חג הפסח ולא מותירים לנו די זמן להתכונן כראוי על מנת לשיר בצורה מכובדת בטקסים והשנה עוד יותר מתמיד, כי  בשל קיצור שבוע הלימודים לחמישה, באזורנו, ובשל הטיול הביוספרי של בית-הספר שמתוכנן ליום לאחר שחוזרים ללימודים (יום חמישי הבא), נשארים לנו רק יומיים של אפשרויות חזרה לפני יוה"ז לשואה. אשר על כן:

1. יתוגברו חזרות המקהלה וההרכב בימים שלפני הטקסים.

2. בימים ראשון (31.3, ערב חג שני) ושלישי (2.4, מימונה) אהיה בביה"ס בשעות הבוקר לצרכי חזרות מקהלה והרכב.

כפי שהבהרתי לילדים לפני החופש, החזרות אינן חובה (אינני יכולה לחייב אף אחד להגיע בחופש) אך הן תסייענה לנו גם אם חלק מן הילדים יגיעו. ילדים שאין להם פעילות מיוחדת בימים אלה ולא נמצאים בנופש מוזמנים להגיע לחזרות. גם ילדים שיגיעו רק לאחד הימים יצאו נשכרים מן החזרה על החומר.

החזרות - בשני המועדים - תתקיימנה בשעות 9:00 - 10:00 (לילדי ההרכב) ו-10:00 עד 11:15 לילדי המקהלה. 

- לילדים המגיעים מישובים בהם יש מספר ילדי מקהלה/הרכב מומלץ להתארגן להסעות משותפות. 
- ילדים המעוניינים להגיע לחזרה ואין להם איך יצרו אתי קשר ונראה כיצד ניתן לעזור להם.

מאחר וביה"ס בחופש יתכן מצב שבו השער יהיה נעול בימים אלה. אם הגעתם וזה המצב התקשרו אלי בטלפון 0509-6565667 (כדאי מאד לרשום את המספר לפני שיוצאים לדרך).
לשאלה והתלבטות - אני זמינה בטלפון הנ"ל.

חשוב מאד: אנא מכם - הודיעו לי אם אתם מתכוננים להגיע ומתי כדי שאדע כיצד להיערך!

בתודה מראש והמשך חופש נעים לכולם, רקמה.


--


--
rikmakingma@gmail.com