Date : 5/28/2013 10:15:51 AM
From : "orit korin"
To : "nir Menzer"
Subject : ‏‏RE: ‏‏RE: ‏‏RE: הזמנה להנהלה 2.6.2013


ניר,

 

אני כותבת רק לך.

 

אנחנו צריכים למנוע נוהג כזה של ערעורים.

יש זכות לערער למי שרואה עצמו נפגע מההחלטה - כך לפי התקנון, ואך ורק לחברי קיבוץ.

לפי מיטב ידיעתי דניאלה ואסף אינם חברי קיבוץ וכך גם איילת ובעלה. הם לא יכולים להגיע להנהלה. שהוריהם ידברו בשמם באם יבחרו לעשות זאת (תמי במילא מגיעה).

יש בעיה שתמי מערערת על ההחלטה ואריה חבר הנהלה. נא בקש ממנו לצאת בעת שנקיים את הדיון ולדעתי גם אינו יכול להצביע - בדיוק כפי שמאשה לא הצביעה ולא השתתפה בערעור לגבי ירדן.

 

צריך לשמור על הסדר וההתנהלות שלנו בכדי שאח"כ הדברים לא יצאו משליטה וגם חברים התרעמו על כך שמי שאינו חבר קיבוץ מגיש ערעור כשאין לו כל זכות כזו. להזכירך, בעניין שחף, הגישו חברי קיבוץ ערעור ולא הוא בדיוק מהסיבה הזו.

 

העילה של הערעור כי כל אחד חושב שיש לו

סיבה חריגה אינה עילה לערעור.

 

מי שחושב שיש לו סיבה חריגה שיגיש בקשה חריגה בדיוק כפי שעופר הגיש ואנו צריכים לדון בכך ולהחליט. זהו ההליך הראוי והנכון.

 

אני מצטערת שזה מנג'ס אבל אין ברירה.

 

תבקש מהם לרשום ערעור מכיוון שחבר הנהלה דרש זאת ולפי התקנון זה גם מחייב.

 

תודה


מ: nir Menzer ‏[nir@rmh.org.il]‏
‏‏נשלח: יום שלישי 28 מאי 2013 12:51
‏‏אל: orit korin; dganit@rmh.org.il; mendels@rmh.org.il; yifat_2@netvision.net.il; hinuch@rmh.org.il; ronen.benhaim7@gmail.com; gutman@rmh.org.il; irissu@ges.co.il; yochay.has@il.flextronics.com; yochayh@gmail.com; hakim@rmh.org.il; tzipih@rmh.org.il; levskytrading@rmh.org.il; archion@rmh.org.il; masha@rmh.org.il; oritko@justice.gov.il; korinso@zahav.net.il; roni@rmh.org.il; raya@rmh.org.il; aries@rmh.org.il; nivtoren@017.net.il
‏‏נושא: השב: ‏‏RE: ‏‏RE: הזמנה להנהלה 2.6.2013

כל הערעורים הם על בסיס של נסיבות מיוחדות, לדעתם לפחות כמו עופר. אף אחד לא נגד עופר אלא בעד עצמו.
מאחר שההנהלה לא תוכל להיכנס לפרטי כל חריג בישיבה זו מספיק שיציגו את דעתם ואנו נידרש להחליט כיצד לבדוק/להציע/להחליט/להתקדם.
בשורה התחתונה יש לנו דירה אחת עליה ישנם מספר  קופצים הרואים עצמם חריגים

ניר
נשלח מהטלפון הנייד של Samsung



-------- הודעה מקורית --------
מאת: orit korin <oritko@mail.gov.il>
תאריך:
אל: nir Menzer <nir@rmh.org.il>,dganit@rmh.org.il,mendels@rmh.org.il,yifat_2@netvision.net.il,hinuch@rmh.org.il,ronen.benhaim7@gmail.com,gutman@rmh.org.il,irissu@ges.co.il,yochay.has@il.flextronics.com,yochayh@gmail.com,hakim@rmh.org.il,tzipih@rmh.org.il,levskytrading@rmh.org.il,archion@rmh.org.il,masha@rmh.org.il,oritko@justice.gov.il,korinso@zahav.net.il,roni@rmh.org.il,raya@rmh.org.il,aries@rmh.org.il,nivtoren@017.net.il
נושא: ‏‏RE: ‏‏RE: הזמנה להנהלה 2.6.2013


יש לדאוג לקבלת ערעור מכל אחד ביחד עם הנימוקים. לא ניתן סתם לערער אלא צריכה להיות סיבה לכך, זה דבר ברור וידוע ולא ניתן להשריש התנהלות כזו.

 

אנו צריכים להיות ערוכים לשמיעת הערעור ולדעת את נימוקין מבעוד מועד, אחרת, אין לערעור כל משמעות.

 

בנוסף לכך, רק חברי קיבוץ יכולים לערער על החלטת ההנהלה. נא בדוק מי מהמערערים אינו כזה ועדכן אותנו.

 

תודה

 

אורית


מ: nir Menzer ‏[nir@rmh.org.il]‏
‏‏נשלח: יום שלישי 28 מאי 2013 11:21
‏‏אל: orit korin; dganit@rmh.org.il; mendels@rmh.org.il; yifat_2@netvision.net.il; hinuch@rmh.org.il; ronen.benhaim7@gmail.com; gutman@rmh.org.il; irissu@ges.co.il; yochay.has@il.flextronics.com; yochayh@gmail.com; hakim@rmh.org.il; tzipih@rmh.org.il; levskytrading@rmh.org.il; archion@rmh.org.il; masha@rmh.org.il; oritko@justice.gov.il; korinso@zahav.net.il; roni@rmh.org.il; raya@rmh.org.il; aries@rmh.org.il; nivtoren@017.net.il
‏‏נושא: השב: ‏‏RE: הזמנה להנהלה 2.6.2013

אין ערעורים מנומקים. עם שניים מהמערערים ישנם סיכומי פגישות אותם אינני מעוניין להפיץ.


ניר
נשלח מהטלפון הנייד של Samsung



-------- הודעה מקורית --------
מאת: orit korin <oritko@mail.gov.il>
תאריך:
אל: דגנית <dganit@rmh.org.il>,mendels@rmh.org.il,yifat_2@netvision.net.il,hinuch@rmh.org.il,ronen.benhaim7@gmail.com,gutman@rmh.org.il,irissu@ges.co.il,האס יוחאי <yochay.has@il.flextronics.com>,yochayh@gmail.com,hakim@rmh.org.il,tzipih@rmh.org.il,levskytrading@rmh.org.il,archion@rmh.org.il,ניר <nir@rmh.org.il>,masha@rmh.org.il,קורין אורית <oritko@justice.gov.il>,korinso@zahav.net.il,רוני <roni@rmh.org.il>,רעיה <raya@rmh.org.il>,aries@rmh.org.il,nivtoren@017.net.il
נושא: ‏‏RE: הזמנה להנהלה 2.6.2013


הי ניר

 

נא העבר אלינו את הערעור של כל משפחה בכדי שנוכל להיות מוכנים לדיון.

 

תודה

 

אורית


מ: דגנית ‏[dganit@rmh.org.il]‏
‏‏נשלח: יום שלישי 28 מאי 2013 10:14
‏‏אל: mendels@rmh.org.il; yifat_2@netvision.net.il; hinuch@rmh.org.il; ronen.benhaim7@gmail.com; gutman@rmh.org.il; irissu@ges.co.il; האס יוחאי; yochayh@gmail.com; hakim@rmh.org.il; tzipih@rmh.org.il; levskytrading@rmh.org.il; archion@rmh.org.il; ניר; masha@rmh.org.il; קורין אורית; korinso@zahav.net.il; orit korin; רוני; רעיה; aries@rmh.org.il; nivtoren@017.net.il
‏‏נושא: הזמנה להנהלה 2.6.2013