שלום רב.
במהלך השנה הראשונה באוניברסיטה העברית נהוג ללמוד את הקורס "כתיבה ומחקר במשפט" ובמהלכו מבצעים מחקר מקיף בנושא אותו בוחר התלמיד. לפני כשנה התחלתי את העבודה אולם במהלך הקורס חליתי בקורונה והתאפשר לי לדחות את הקורס לשנתי השנייה. כיוון
שהשנה אנחנו עדיין בתהליך הכתיבה אוכל להגיש כעת רק הפתיח למטלה, בו אני סוקר בצורה ראשונית את המחקר אותו אערוך, אך אין לי בנמצא עבודת מחקר אחרת.
לחלופין אוכל להגיש נייר עמדה אותו הגשתי במהלך התואר בכלכלה על מס הגודש או עבודה מאחד הקורסים האחרים במשפטים.
אציין שהמשפט החוקתי מעורר אצלי עניין רב ובתוכו נושא הגנת הפרטיות, על כן יש בי רצון רב לתרום את חלקי בתחום.
בברכה,
שמעון במברגר