שלום רב,
בהמשך לסיור שערכנו בשטחים הציבוריים של מגדל המגורים בו אנו גרים, נחרדנו לגלות כי שותפות ב.ב. פסגות נדל"ן קיסריה מרכזים מסחריים (ח.פ. 550256614) שהיא יזם ההקמה של המגדל ביצעה באישון לילה וללא ידוע הדיירים וועד הבית התקנה של מצלמות בשטח החניון התת קרקעי
של המגדל בו היא מצלמת בגירים וקטינים ברשות רבים בשטח המחסנים והחניות הפרטיות שלהם ללא שילוט וידוע בעלי הדירות והמחסנים במתחם.
על אף בקשתנו מחברת הניהול מטעמם הנ"ל סירבו להסיר את המצלמות.
מבקשים את טיפולכם בנושא בהקדם האפשרי.
בברכה,
חברי ועד תרנ"א 20 חדרה - מגדל ויוה