הי תמר, מה שלומך?
אני רואה את המייל עכשיו ממייל כפיל שיש לי ואני לא יכולה להכנס ללינק בגלל שאני לא בפורטל :-)
התוכלי להסתכל באיזה בית ספר אני רשומה ובאיזה יום ולכתוב לי?
תודה!!
היי ושלום,
מצ"ב לינק לשיבוצים –
http://mishportal/main/DocLib/שיעור%20מניעת%20גזענות.aspx
(בינתיים יש רק תאריכים ולא שעות מדויקות)
תמר בן-ארצי, מתמחה
אצל עו"ד דנה בריסקמן
מחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה
טלפון: 02-6466671; פקס: 02-6467011
TamarBena@justice.gov.il
From: Meital Schindel
Sent: Tuesday, September 16, 2014 11:48 PM
To: BAGATZIM-PNIMI
Subject: RE: "גזענות ואפליה - לא בבית ספרנו"
שוב שלום וסליחה על הניג'וס.
תודה לכל המתנדבים הצדיקים. אם יש מישהו נוסף שרוצה להצטרף, זה היום האחרון לעשות זאת (17.9).
הרבה טוב,
מיטל
From: Meital Schindel
Sent: Monday, September 08, 2014 8:32 AM
To: BAGATZIM-PNIMI
Subject: FW: "גזענות ואפליה - לא בבית ספרנו"
שלום לכולם,
כפי שראיתם, המשרד מזמין אותנו להצטרף לפרויקט חינוכי בנושא שוויון ומניעת גזענות בבתי ספר.
מדובר בהעברת שיעור על פי מערך שהוכן מראש, בשבוע של ה-16-20.11.14 (שבוע בו יחול יום הסובלנות הבינ"ל).
ההשתתפות בפרויקט נחשבת לשעות עבודה.
מבדיקה עולה שגם מתמחים ועובדים מנהליים מוזמנים מאוד להשתתף.
המעוניינים מתבקשים לעדכן אותי לא יאוחר מה-17.9, ואעביר פרטים במרוכז.
יום נעים,
שינדל
From: Mancal
Sent: Wednesday, September 03, 2014 8:28 PM
To: Justice-All Around
Subject: "גזענות ואפליה - לא בבית ספרנו"
עובדות, עובדים, מנהלים ומנהלות שלום רב,
הנדון: "גזענות ואפליה - לא בבית ספרנו"
אבקש לפנות אליכם ולהזמין אתכם לקחת חלק בפרויקט חינוכי ראשון מסוגו במשרד המשפטים, כחלק מפעילות המשרד במסגרת המאבק בתופעת הגזענות והאפליה.
בתחילת שנת 2014, יצא משרד המשפטים, ביוזמתה של שרת המשפטים, בקמפיין נגד גזענות ואפליה, בשל ריבוי תופעות פסולות של אפליה וגזענות בחברה הישראלית. הקמפיין נועד להוקיע תופעות אלה ולהזכיר לציבור הרחב כי גילויי אפליה או גזענות אינם רק פסולים מוסרית, אלא גם מהווים, במקרים מסוימים, עבירה על החוק. הקמפיין כלל פרסומים שונים בתקשורת המשודרת, באינטרנט ובמדיה החברתית. במסגרת הקמפיין, נפתח במשרד מוקד טלפוני לנפגעי אפליה וגזענות המספק מידע אודות האפשרויות השונות העומדות בפני הנפגעים, ובמקרים המתאימים מציע סיוע משפטי לצורך מיצוי זכויות.
בתחילת חודש יולי שנה זו, נוכח ההחמרה בגילויי הסתה וגזענות, יזמה שרת המשפטים את הקמתו של "קו חם" לתלונות מן הציבור למשרד המשפטים, שנועד לייצר אפיק נוסף להצפת אירועי הסתה לידיעת גורמי אכיפת החוק ומקבלי ההחלטות במשרד.
משרד המשפטים עומד בחוד החנית של המאבק בגזענות, באפליה, בהדרה, בקיפוח של השונים ובהסתה נגדם. תופעת הגזענות – מכל סוג וכלפי כל ציבור - היא תופעה מכוערת שיש לגנות ולהוקיע, והמלחמה בתופעה זו נמצאת כיום בליבת העשייה של המשרד.
מתוך תפיסה כי לא די בפעילות אכיפתית ומשפטית במסגרת המאבק באפליה ובגזענות ומתוך הבנה כי יש לעסוק בנושא בראש ובראשונה בתחום החינוך, החליטה הנהלת המשרד לנקוט גם בפעילות חינוכית מול בני נוער וליזום, בשיתוף פעולה עם משרד החינוך, פרויקט הסברה בקרב בני הנוער. במסגרת הפרויקט יעבירו עובדי המשרד שיעור בנושא שוויון ומניעת גזענות בבתי ספר שונים ברחבי המדינה. השיעורים יתבססו על מערך אחיד שיוכן על ידי צוות משותף של משרד המשפטים ומשרד החינוך, ויתקיימו במהלך השבוע שבו חל "יום הסובלנות הבינלאומי" (16 בנובמבר 2014).
ההשתתפות בפרויקט איננה חובה, אולם אנו מצפים להשתתפות מרבית של העובדים, כל אחד בכפוף לאישור מנהל היחידה. העובדים המשתתפים יקבלו הדרכה להעברת השיעור, כאשר שעות ההוראה בכיתות וזמן הנסיעה ייחשבו שעות עבודה לכל דבר ועניין.
הנהלת המשרד רואה חשיבות רבה בפרויקט, ומעודדת את עובדי המשרד לקחת חלק ולתרום תרומה נוספת למאבק בגזענות ובאפליה.
עובדי המשרד המעוניינים להשתתף בפרויקט מתבקשים לשריין ביומניהם לטובת הפרויקט את יום ראשון ה-16 בנובמבר 2014 או את אחד הימים שני עד חמישי באותו שבוע (17-20 בנובמבר 2014). מנהלי יחידות יעבירו את פרטי עובדיהם שמעוניינים להשתתף בפרויקט, לעו"ד יצחק (יִצִי) גורדון YitzyG@justice.gov.il.
את הפרטים יש להעביר עד ליום 18.09.2014.
ב ב ר כ ה,
אמי פלמור