הי רננה. ברוכים השבים!!רחוב שחר זה מצוין.את מוזמנת מאוד להתקשר מתי שתרצי (חופש פה).היום ספציפית אחר הצהריים אהיה פחות זמינה אבל בגדול מלבד זה לגמרי זמינה.נדבר!שוש
שוש שמואלינשלח מה-iPhone שלישוש שלום,שנה טובה! אם את זוכרת, דנה קישרה בינינו בזמנו אפרופו חזרתנו המתוכננת לישראל. אני מצטערת שלא יצרתי קשר בזמנו. עבר עלינו קיץ עמוס שכלל תוספת של ילדה חדשה למשפחתנו, רות בת 7 השבועות :)אבל זהו עכשיו אנחנו כבר ממש בדרך לישראל. שלחנו את הדברים ואנחנו מגיעים באמצע נובמבר וככל הנראה גם סגרנו על דירה ברחוב שחר 1 אז גם נהיה שכנות לשכונה.הדבר הכי דחוף עכשיו שיש לנו כתובת ירושלמית הוא לדאוג למסגרות לילדים, יש לנו ילדה בת 4 שתתחיל טרום חובה וילד שיתחיל כיתה ב. אני מאוד אשמח להתייעץ איתך בנושא גנים ובתי ספר, אם יש לך רגע לדבר.תודה רבה ולהתראות בקרוב,רננה
2014-05-20 10:25 GMT-07:00 Shosh Shmueli <ShoshS@justice.gov.il>:
הי רננה.
את מוזמנת להתקשר בשמחה. נח כל אחר צהריים וערב חוץ מהיום...
בית 02-6448227; סלולארי 0506-216723
נדבר.
From: דנה וגונן [mailto:goneng.danab@gmail.com]
Sent: Tuesday, May 20, 2014 8:22 PM
To: Renana Keydar; Shosh Shmueli
Subject: Re: הי מקליפורניה
הי רננה
לבקשתך כתובת המייל של שוש שמואלי המכותבת למייל זה
להתראות בקרוב בישראל
דנה
בתאריך 20 במאי 2014 בשעה 19:14, מאת Renana Keydar <renanak@stanford.edu>:
הי דנה, אני אשמח לדבר הערב שלך, בוקר שלנו (אצלי עכשיו 9 בבוקר ואת מוזמנת לצלצל בכל שעה בשעות הקרובות). אני זמינה ב 03-9122697
רננה
2014-05-19 22:30 GMT-07:00 דנה וגונן <goneng.danab@gmail.com>:
הי רננה
כיף לשמוע ממך ואני שמחה על כל הבשורות הטובות.
אצור איתך קשר טלפוני. אני מבינה שהפרש השעות כרגע הוא עשר שעות
. אשתדל להתקשר היום בערב או בלילה שעון ישראל.אם את זמינה עכשיו לשיחה תודיעי לי ואתקשר עכשיו.
להתראות
דנה
בתאריך 20 במאי 2014 בשעה 00:25, מאת Renana Keydar <renanak@stanford.edu>:
הי דנה יקרה,
מה שלומך? הרבה זמן לא דיברנו, אני מקווה שהכל טוב בצד שלך של האוקיינוס
רציתי לעדכן אותך בהתפתחויות בחיינו ובעיקר בעובדה שאנחנו שבים בסוף אוקטובר לישראל ומכל המקומות לירושלים... מי היה מאמין, אה?אביב, בן זוגי, קיבל משרת חוקר באונבריסיטה העברית בגבעת רם (הם פתחו שם מרכז חדש לחקר המוח והציעו לו הצעה מאוד נדיבה שהיה קשה לסרב לה). אז אנחנו חוזרים ושוקלים לגור באזור האוניברסיטה כדי שאביב לא יצטרך לעשות commute כל יום. אני בשנה הבאה עוד מקבלת מלגה נדיבה מסטנפורד לסיים את כתיבת הדוקטורט, כך שאני יותר גמישה וזה טוב. כי עוד עדכון חשוב הוא שאנחנו אמורים לחזור לישראל עם תינוקת חדשה (טפו טפו). אני בהריון מתקדם וצפויה ללדת בסוף אוגוסט אחות קטנה לאבשלום והגר. בקיצור, כמו שאת מתארת לעצמך, בין כתיבה קדחתנית של דוקטורט, אריזות והריון, הקיץ פה יהיה מאוד עמוס...
נכון לכרגע אנחנו בוחנים אפשרות למגורים בבית הכרם וניות, שתי שכונות ששמענו עליהם דברים חביבים ובעיקר על בתי הספר שבהם (אבשלום אמור להכנס לכתה ב, הגר לטרום חובה). אנחנו גם שוקלים מושבים בסביבות ירושלים: אורה, עמינדב, בית זית, אבל שוב הכל בשים לב למערכת החינוך שיחד עם הקרבה לאוניברסיטה הם כרגע השיקול העיקרי.
אני אשמח לשמוע מה דעתך, המלצות לגבי בתי ספר, מקומות לגור וכו. את מכירה אותי ויודעת כמה ירושלים לא פשוטה בעיני, אביב מרגיש כמוני ושנינו בעיקר מקווים למצוא מקום בעיר או מחוצה לה שיאפשר לנו לבנות מסביבנו קהילה של אנשים טובים ונחמדים.
אני מאוד רוצה גם לשמוע מה שלומך ואיך הולך בפרקליטות ועם הילדים ובכלל. אני זמינה בטלפון ישראלי 03-9122697, זה כמו שיחה מקומית, אבל עדיין בשעות אמריקאיות :-) ואשמח לדבר!נשיקות ודרישת שלום חמה,
רננה
--Renana Keydar
PhD Candidate
Department of Comparative Literature
Stanford University
renanak@stanford.edu
--Renana Keydar
PhD Candidate
Department of Comparative Literature
Stanford University
renanak@stanford.edu
--
Renana KeydarPhD Candidate
Department of Comparative Literature
Stanford University
renanak@stanford.edu