להורים שלום,
בימים שני וחמישי, במסגרת אסיפות ההורים, שכבת ו' תערוך מכירות בבית הספר, במטרה לגייס כספים לארועי סוף שנה.
אנו נתמקד בשני מוקדים עיקריים:
1. מכירת ביגוד שנשכח בביה"ס- כל סווצ'ר 2 ש"ח (ביגוד במצב מעולה רק דרוש כביסה
). 2. מכירת אוכל- לחמניה+נקנקיה וקטשופ- 5 ש"ח.
נשמח לשיתוף פעולה של קהילת ההורים והילדים.
בברכה
צוות שכבת ו'
--