Date : 11/29/2014 9:43:59 PM
From : "גילה שבתאי"
To : "אבי גרשוני" , "אוונשטרן (שני)" , "אורנה ס" , "אלכסנדרה -דובי" , "אסתי -לידור" , "אריק ששון- אלרוי" , "אתי שטרית- אמיר" , "בוטון דסקל (נוגה)" , "בלמן איה" , "בלס רות (עומר)" , "בנטי יעקב- באדי" , "גלית ששון" , "הינדה דן /יונתן" , "חני בן יהודה (עמית)" , "מאיה שוהם- ליאור" , "מיכל דמתי (נטע)" , "מרב דהן (אמיר)" , "ניצן שמואלי" , "קרניאלי יפעת- אלון" , "רחל סימן טוב - נועה" , "שמואלי שוש- נועה" , "תמר אבן אור (ענבר)" , "Chezy Dan" , "Dana Tene" , "eyal.shoham@nsn.com" , "Isabela E. B" , "Isac Blazer" , "navah jacob" , "nimrod vaknin - דקל" , "nuritnurit@hotmail.com" , "Ori Eytan" , "Sharon Karniely" , "shoshshmueli ." , "tammar.zilber@mail.huji.ac.il" , "yehuda.goodman1@mail.huji.ac.il" , "Yuval Tene"
Attachment : 336.gif;

להורים שלום,
בימים שני וחמישי, במסגרת אסיפות ההורים, שכבת ו' תערוך מכירות בבית הספר, במטרה לגייס כספים לארועי סוף שנה.
אנו נתמקד בשני מוקדים עיקריים: 
1. מכירת ביגוד שנשכח בביה"ס- כל סווצ'ר 2 ש"ח (ביגוד במצב מעולה רק דרוש כביסה).
2. מכירת אוכל- לחמניה+נקנקיה וקטשופ- 5 ש"ח.
נשמח לשיתוף פעולה של קהילת ההורים והילדים.
בברכה
צוות שכבת ו'


--
"תן חיוך, הכול לטובה" :)