הורים ובעיקר תלמידים,
שמתי לב כי חל פיחות בהגעה אל בית הספר בתלבושת בית הספר.
ילדים מגיעים ללא חולצת בית ספר וחלק מגיעים בסווטשרטים ללא סמל בית הספר.
להזכירכם:
משרד החינוך מחייב להגיע בחולצה עם סמל בית הספר ובסווטשרט עם סמל בית הספר אף הוא.
החל מיום חמישי נתחיל לאכוף את הנושא.
בהתחלה אכתוב מייל לילדים שיגיעו ללא תלבושת ובהמשך, אאלץ לתת לילדים ללבוש חולצות בית ספר שיש לנו במחסן.
אני מבקשת את סיועכם בנושא.
אם חסרים בגדים, זה הזמן ללכת ולרכוש עוד סט של חולצות וסווטשרטים.
הנושא היה כתוב בתקנון שעליו כולכם חתמתם.
תודה
גילה
--