Date : 12/2/2014 7:26:11 PM
From : "גילה שבתאי"
To : "אבי גרשוני" , "אוונשטרן (שני)" , "אורנה ס" , "אלכסנדרה -דובי" , "אסתי -לידור" , "אריק ששון- אלרוי" , "אתי שטרית- אמיר" , "בוטון דסקל (נוגה)" , "בלמן איה" , "בלס רות (עומר)" , "בנטי יעקב- באדי" , "גלית ששון" , "הינדה דן /יונתן" , "חני בן יהודה (עמית)" , "מאיה שוהם- ליאור" , "מיכל דמתי (נטע)" , "מרב דהן (אמיר)" , "ניצן שמואלי" , "קרניאלי יפעת- אלון" , "רחל סימן טוב - נועה" , "שמואלי שוש- נועה" , "תמר אבן אור (ענבר)" , "Chezy Dan" , "Dana Tene" , "eyal.shoham@nsn.com" , "Isabela E. B" , "Isac Blazer" , "navah jacob" , "nimrod vaknin - דקל" , "nuritnurit@hotmail.com" , "Ori Eytan" , "Sharon Karniely" , "shoshshmueli ." , "tammar.zilber@mail.huji.ac.il" , "yehuda.goodman1@mail.huji.ac.il" , "Yuval Tene"
Subject : תלבושת בית ספר

הורים ובעיקר תלמידים,
שמתי לב כי חל פיחות בהגעה אל בית הספר בתלבושת בית הספר.
ילדים מגיעים ללא חולצת בית ספר וחלק מגיעים בסווטשרטים ללא סמל בית הספר.
להזכירכם:
משרד החינוך מחייב להגיע בחולצה עם סמל בית הספר ובסווטשרט עם סמל בית הספר אף הוא.
החל מיום חמישי נתחיל לאכוף את הנושא.
בהתחלה אכתוב מייל לילדים שיגיעו ללא תלבושת ובהמשך, אאלץ לתת לילדים ללבוש חולצות בית ספר שיש לנו במחסן.

אני מבקשת את סיועכם בנושא.
אם חסרים בגדים, זה הזמן ללכת ולרכוש עוד סט של חולצות וסווטשרטים.

הנושא היה כתוב בתקנון שעליו כולכם חתמתם.
תודה
גילה

--
"תן חיוך, הכול לטובה" :)