הורים יקרים שלום רב,
מכיוון שאנו גאים מאוד בתכנית " יא סלאם" בשפה הערבית, רציתי להבהיר לפניכם ולדייק לגי הציפיות ודרכי העבודה כדי שתבינו כיצד מתנהלת התכנית , מהם דרישותינו מהתלמידים ואיך הערכה והציון בתעודה נקבעים.
תכנית "יא סלאם" היא תכנית לימודים שעיקרה בלימוד השפה העברית המדוברת.
המורה לערבית עוברת השתלמויות והנחייה צמודה וכל התכנית מובנת ע"פ רציונל .
ההדגשים במשך השנה בשיעורי הערבית :
*עבודה בכתה לאורך השנה של התלמיד.
*עבודה בבית לאורך השנה של התלמיד.
*השתתפות בשיחות בכתה באופן פעיל.
*תוך כדי מהלכי השיעור התלמיד נבחן בע"פ.
*לקראת חלוקת התעודות ייבנה מבחן המתאים למטרות הלמידה בתכנית זו.
אנו מאחלים הצלחה גדולה לתכנית , למורה לערבית וגאים בה.
בברכה,
יוספה אור- מנהלת ביה"ס.
--