Date : 12/2/2014 7:27:18 PM
From : "גילה שבתאי"
To : "אבי גרשוני" , "אוונשטרן (שני)" , "אורנה ס" , "אלכסנדרה -דובי" , "אסתי -לידור" , "אריק ששון- אלרוי" , "אתי שטרית- אמיר" , "בוטון דסקל (נוגה)" , "בלמן איה" , "בלס רות (עומר)" , "בנטי יעקב- באדי" , "גלית ששון" , "הינדה דן /יונתן" , "חני בן יהודה (עמית)" , "מאיה שוהם- ליאור" , "מיכל דמתי (נטע)" , "מרב דהן (אמיר)" , "ניצן שמואלי" , "קרניאלי יפעת- אלון" , "רחל סימן טוב - נועה" , "שמואלי שוש- נועה" , "תמר אבן אור (ענבר)" , "Chezy Dan" , "Dana Tene" , "eyal.shoham@nsn.com" , "Isabela E. B" , "Isac Blazer" , "navah jacob" , "nimrod vaknin - דקל" , "nuritnurit@hotmail.com" , "Ori Eytan" , "Sharon Karniely" , "shoshshmueli ." , "tammar.zilber@mail.huji.ac.il" , "yehuda.goodman1@mail.huji.ac.il" , "Yuval Tene"
Subject : שיעורי ערבית

הורים יקרים שלום רב,
מכיוון שאנו גאים מאוד בתכנית " יא סלאם" בשפה הערבית, רציתי להבהיר לפניכם ולדייק לגי הציפיות ודרכי העבודה כדי שתבינו כיצד מתנהלת התכנית , מהם דרישותינו מהתלמידים ואיך הערכה והציון בתעודה נקבעים.
תכנית "יא סלאם" היא תכנית לימודים שעיקרה  בלימוד השפה העברית המדוברת.
המורה לערבית עוברת השתלמויות והנחייה צמודה וכל התכנית מובנת ע"פ רציונל .
ההדגשים במשך השנה בשיעורי הערבית :
*עבודה בכתה לאורך השנה של התלמיד.
*עבודה בבית לאורך השנה של התלמיד.
*השתתפות בשיחות בכתה באופן פעיל.
*תוך כדי מהלכי השיעור התלמיד נבחן בע"פ.
*לקראת חלוקת התעודות ייבנה מבחן המתאים למטרות הלמידה בתכנית זו.
אנו מאחלים הצלחה גדולה לתכנית , למורה לערבית וגאים בה.
בברכה,
יוספה אור- מנהלת ביה"ס.

--
"תן חיוך, הכול לטובה" :)