Date : 11/24/2014 1:59:06 PM
From : "Gil Bilavski"
To : "Praklitim-Artzi"
Subject : הקדמת אסיפת הפרקליטים בהשתלמות מחר לשעה 20:45


לכל הפרקליטים שלום,

 

בשל לו"ז צפוף וקצר, וכיוון שסוגיות חשובות ביותר עומדות על הפרק, אסיפת הפרקליטים בהשתלמות מחר תוקדם מעט לשעה 20:45.

 

נבקש, נוכח הנושאים החשובים שעומדים על הפרק כאמור, כי כל הפרקליטים המשתתפים בהשתלמות יגיעו לאסיפה בכלל, ובזמן פרט.

 

תודה,

 

ועד הפרקליטים הארצי