לכל הפרקליטים שלום,
בשל לו"ז צפוף וקצר, וכיוון שסוגיות חשובות ביותר עומדות על הפרק, אסיפת הפרקליטים בהשתלמות מחר תוקדם מעט לשעה
20:45.
נבקש, נוכח הנושאים החשובים שעומדים על הפרק כאמור, כי כל הפרקליטים המשתתפים בהשתלמות יגיעו לאסיפה בכלל, ובזמן פרט.
תודה,
ועד הפרקליטים הארצי