חודש חדש התחיל, חודש כסלו, חודש של אור וחג שמח וחמים.
רוב הילדים נהנו ואף שפרו את סגנון שחייתם, אך מעל לכל, פרוייקט זה זימן לנו חווית גיבוש שונה הן באוטובוס, הן במהלך הנסיעה והן במלתחות.
נותרו לנו עוד 2 יציאות לבריכה- מחר וביום רביעי. שימו לב- ביום חמישי מערכת כרגיל.
אני רוצה להודות מקרב לב לכל האבות שליוו אותנו. תפקידכם היה חשוב ביותר ולא היינו יכולים ליהנות מהפרוייקט כפי שנהנינו, בלעדיכם.
ביום שישי נבחרו נציגים חדשים להנהגה הצעירה.
כל הנציגים הפגינו יכולת מנהיגות ואני בטוחה שמי שלא נבחר, ידע להוציא לפועל את יכולותיו גם ללא השתתפות בהנהגה עצמה.
אני מודה לאלרוי ששון, נגה בוטון דסקל ואמיר דהן על ניהול תעמולת בחירות נעימה ומאחלת לאלרוי ולנגה הצלחה במהלך השנה בהנהגה הצעירה. תפקידם רק מתחיל עכשיו.
בשבוע הבא יתקיימו ימי הורים.
המפגשים הם בשיתוף הילדים וחשוב שכך יהיו.
אני מקפידה מאוד על הזמנים ולכן מבקשת שתגיעו בזמן.
זכרו, אין הרבה חנייה ליד בית הספר וקחו זאת בחשבון כשאתם מתכננים את זמן הגעתכם.
הורה שיאחר יאלץ להסתפק במפגש מקוצר.
אם יש הורה שלא יוכל להגיע, אני מבקשת ליידע אותי מראש.
הזמן יקר לכולנו.
בהמשך השבוע אצרף את דף המפגשים.
שיעורי בית- לצערי, יש עדיין ילדים רבים שמגיעים ללא הכנת שיעורי בית או ציוד לימודי. מורים מקצועיים כותבים להם על כך ביומן. בקשו מדי שבוע מהילדים את היומנים ודפדפו בהם.
בכלל, חשוב מאוד לפחות פעם בשבוע לעבור עם הילדים על המחברות והספרים ולהראות התעניינות במה שנעשה בכיתה. בדרך זו תוכלו לעקוב מקרוב בכל המתרחש בשיעורים.
אנו מקפידים מאוד בשנתיים הללו על עבודה סדירה ונכונה. עזרו לנו גם בבית.
השבוע יתחילו קבוצות פרטניות חדשות:ביום שישי בשעה 11:45 אפגש לשעה פרטנית עם הילדים הבאים:
ענבר,
נגה,
רחל,
נועה שמואלי,
נטע,
מיקה
המפגש יתקיים עד לשעה 12:30 והוא מחייב כמו כל שיעור אחר.
לגבי הקבוצה השנייה בימי רביעי- קבוצת הבנים אודיע בהמשך.
ביום שישי יתקיים מפגש חונכות שני עם ילדי כיתה ב'.
נושא החונכות הפעם: בעיות מילוליות בלוח המאה.
שוחחנו על כך בכיתה. ביום רביעי על הילדים להגיע עם מחברת חונכות ובה רשומה הפעילות שהם מעוניינים לבצע. אין להביא ממתקים או מזון לפעילות וכן חשוב שהילדים ישתמשו בחומרים שיש בבית ובמחזור. אם חייבים להוציא כסף, מותר עד 10 ש"ח. כשהדגש הוא על "עד"!! פעילות החונכות חשובה ביותר לשני הצדדים: לחניך ולחונך. שימו לב שילדכם אכן מתארגן לקראת הפעילות.
מכת כינים בכיתה- לצערי הרב התופעה קיימת גם בכיתתנו.
אני מבקשת בכל לשון של בקשה לטפל בכינים.
מאחלת לכולנו שבוע פורה ומאתגר
גילה