Date : 12/3/2014 9:42:20 AM
From : "Orit Tamna"
To : "BAGATZIM-PNIMI"
Subject : FW: מי מטפל בתיק רע"ב 5619/14 ? לפי ההחלטות לא היה צריך לחלק אותו לפרקליט אבל אולי בכל זאת הוא עבר ולא דרך המזכירות


מגאדבה מוחמד ראיק

 

From: Roey Choueka
Sent: Wednesday, December 03, 2014 11:41 AM
To: Orit Tamna
Subject: RE: מי מטפל בתיק רע"ב 5619/14 ? לפי ההחלטות לא היה צריך לחלק אותו לפרקליט אבל אולי בכל זאת הוא עבר ולא דרך המזכירות

 

מה השם?

 

From: Orit Tamna
Sent: Wednesday, December 03, 2014 11:41 AM
To: BAGATZIM-PNIMI
Subject: מי מטפל בתיק רע"ב 5619/14 ? לפי ההחלטות לא היה צריך לחלק אותו לפרקליט אבל אולי בכל זאת הוא עבר ולא דרך המזכירות