רכזי הכשרות יקרים - שלום רב,
בפתחה של שנת ההכשרות החדשה, הבאה עלינו לטובה, נקיים מפגש פסגה של כל רכזי ההכשרות בפרקליטות.
המפגש יתקיים ביום ג' ה-16/1/2017 בבית קרדן בתל אביב, בין השעות 10:00-13:00.
בתוכנית:
- סיכום של שנת ההכשרות החולפת והצגת תוכנית ההכשרות של שנת 2018
- שיח על תפיסת הלמידה במשרד המשפטים בכלל ובפרקליטות בפרט ועדכון לגבי מהלך העומק שמתבצע בימים אלו לבניית מערך הכשרות בפרקליטות.
- חידוד ועדכון של נהלים וסוגיות טכניות (אופן ההרשמה, חלוקת הקצאות, בקשות שונות וכד')
אנא אשרו את השתתפותכם.
כמובן שאשמח מאוד לראות את כולכם, אולם מי שלא יכול להגיע מוזמן (ומומלץ) לשלוח נציג אחר מהיחידה.