Date : 11/24/2014 2:38:22 PM
From : "Udi Eitan"
To : "Aner Helman" , "Itzchak Barth"
Cc : "BAGATZIM-PNIMI"
Subject : RE: בג"ץ 7439/14 - קצין מאוימים. ועדת מאוימים. אי מיצוי הליכים


לא מילא בקשתך בצורה מלאה או לא מילא בקשתך בצורה מלאה?

 

From: Aner Helman
Sent: Monday, November 24, 2014 4:09 PM
To: Itzchak Barth
Cc: BAGATZIM-PNIMI
Subject: Re: בג"ץ 7439/14 - קצין מאוימים. ועדת מאוימים. אי מיצוי הליכים

 

יצחק לא מילא בקשתי בצורה מלאה.

 

ביקשתי מיצחק שיפנה תשומת לב שככלל אין מקום להסכים לצו ביניים למי שטרם ניתנה החלטת ועדת המאויימים בעניינו, ושלא פנה לפני הגשת העתירה לקצין מתק וביקש מממנו היתר שהייה זמני עד להחלטת ועדת המאויימים בעניינו. ת״ל שבפסק הדין נקבע שמדובר בסעד חלופי ביחס לצו הביניים.

 


‫ב-24 בנוב׳ 2014, בשעה 16:02, ‏‏
Itzchak Barth ‏<ItzchakBa@justice.gov.il> כתב/ה:

בהוראת סגן מנהלת המחלקה, מצ"ב פסק הדין בבג"ץ 7439/14, בו שב בית המשפט העליון וקבע במסמרות הלכות חשובות כדלהלן:

1.      אם שולחים מכתב לרשות, מחכים שלושה ימים ואז מגישים עתירה – זה לא נקרא "מיצוי הליכים".

2.      פלסטיני שחושב שנשקפת לו סכנת חיים מיידית על רקע של שיתוף פעולה עם ישראל, ואין בידו להמתין להחלטת ועדת המאוימים, יכול לפנות לקצין המאוימים במת"ק הקרוב למקום מגוריו ולבקש היתר שהייה זמני.

 

לשימושכם

 

יצחק ברט

מחלקת הבג"צים

פרקליטות המדינה

טלפון: 02-6466194; פקס: 02-6467011

 

<14074390.t05.pdf>