Date : 12/2/2014 11:26:44 AM From : "Avinoam Segal Elad" To : "Danielle Marx" , "bagatzim-praklitim-pnimi" Subject : RE: מישהו עוד לא אכל ורוצה לרדת למזנון?
13:45 משלחת נוספת למזנון.
From: Danielle Marx
Sent: Tuesday, December 02, 2014 1:22 PM To: bagatzim-praklitim-pnimi Subject:מישהו עוד לא אכל ורוצה לרדת למזנון?