Date : 11/24/2014 2:03:35 PM
From : "Aner Helman"
To : "bagatzim-praklitim-pnimi"
Subject : Fwd: הקדמת אסיפת הפרקליטים בהשתלמות מחר לשעה 20:45

כל פרקליטי המחלקה מתבקשים להגיע לאסיפת הפרקליטים !!



תחילת ההודעה שהועברה‏:‏

מאת: Gil Bilavski <GilBi@Justice.gov.il>
תאריך: 24 בנובמבר 2014 בשעה 15:59:06 GMT+2
אל: Praklitim-Artzi <Praklitim-Artzi@justice.gov.il>
נושא: הקדמת אסיפת הפרקליטים בהשתלמות מחר לשעה 20:45

לכל הפרקליטים שלום,

 

בשל לו"ז צפוף וקצר, וכיוון שסוגיות חשובות ביותר עומדות על הפרק, אסיפת הפרקליטים בהשתלמות מחר תוקדם מעט לשעה 20:45.

 

נבקש, נוכח הנושאים החשובים שעומדים על הפרק כאמור, כי כל הפרקליטים המשתתפים בהשתלמות יגיעו לאסיפה בכלל, ובזמן פרט.

 

תודה,

 

ועד הפרקליטים הארצי