Date : 5/14/2017 12:22:14 PM
From : "Adi Damti Sagi"
To : "Dudi Gordon"
Cc : "Yael Fridman"
Subject : RE: נט סטיק מחלקתי
Attachment : 115277_image001.png;115277_image002.png;


הי דודי, תודה רבה. נפנה להדר.

 

 

From: Dudi Gordon
Sent: Sunday, May 14, 2017 3:04 PM
To: Adi Damti Sagi
Cc: Yael Fridman
Subject: RE: נט סטיק מחלקתי

 

היי עדי,

עברו כמה שנים... ומאז עבר הנושא לטיפול אגף הלוגיסטיקה במשרד.

מציע לפנות לגב' הדר גור יהודה.

אגב, כיום ישנה אפשרות נוספת: במחשבים מדגמים חדשים יחסית ניתן להתקין כרטיס SIM ישירות במחשב, כלומר מייתר את הצורך בנט-סטיק עצמו.

בהצלחה,

דודי

 

From: Adi Damti Sagi
Sent: Sunday, May 14, 2017 2:44 PM
To: Dudi Gordon
Cc: Yael Fridman
Subject: נט סטיק מחלקתי

 

הי דודי,

 

מה שלומך?

 

בזמנו דאגת לנו לנט סטיק מחלקתי. בזמן האחרון השימוש יש יותר ביקוש לסטיק ורציתי לבדוק אם יש אפשרות לקבל עוד אחד.

 

תודה,

 

עדי

 

בברכה,

עדי דמתי-שגיא, עו"ד | המחלקה להנחיית התובעים מוסמכי היועץ המשפטי לממשלה

טלפון: 03-7634610   פקס: 02-6462597

דוא"ל: Adid@justice.gov.il

__________________________

פרקליטות המדינה    תיאור: תיאור: תיאור: תיאור: cid:image004.png@01D1D785.2A888FB0     תיאור: תיאור: תיאור: cid:image007.png@01D1D79E.FC2D0AF0