לי יש ישיבה של כל המחלקה אצל רז, אבל אני לא בטוחה שאתם צריכים אותי לישיבה.
From: Dana Rothschild
Sent: Monday, August 06, 2018 4:11 PM
To: 'איתי עצמון'
Cc: michal.goldberg@MOH.GOV.IL; Gael Azriel; Lilach Wagner; Tali Stein; haim.geva@MOH.GOV.IL; ehud.kaliner@MOH.GOV.IL
Subject: RE: תיאום ישיבה - הצעת חוק הגבלת הפרסומת והשיווק של מוצרי טבק (תיקון מס' 7), התשע"ח-2018
מבחינתי זה טוב, רשמתי לעצמי
From:
איתי עצמון [mailto:iazmon@KNESSET.GOV.IL]
Sent: Monday, August 06, 2018 2:41 PM
To: Dana Rothschild
Cc: michal.goldberg@MOH.GOV.IL; Gael Azriel; Lilach Wagner; Tali Stein; haim.geva@MOH.GOV.IL; ehud.kaliner@MOH.GOV.IL
Subject: Re: תיאום ישיבה - הצעת חוק הגבלת הפרסומת והשיווק של מוצרי טבק (תיקון מס' 7), התשע"ח-2018
האם נוכל לקבוע ב16/9 בשעה 9:30?
נשלח מה-iPhone שלי
ב-6 באוג׳ 2018, בשעה 14:01, Dana Rothschild <DanaBi@justice.gov.il>
כתב/ה:
תודה
ב16 כרגע פנויה, ב-17 אני יכולה רק מהצהרים
From: איתי עצמון [mailto:iazmon@KNESSET.GOV.IL]
Sent: Monday, August 06, 2018 12:46 PM
To: michal.goldberg@MOH.GOV.IL
Cc: Dana Rothschild; Gael Azriel; Lilach Wagner; Tali Stein; haim.geva@MOH.GOV.IL; ehud.kaliner@MOH.GOV.IL
Subject: Re: תיאום ישיבה - הצעת חוק הגבלת הפרסומת והשיווק של מוצרי טבק (תיקון מס' 7), התשע"ח-2018
אני יכול ב16 או ב17 לספטמבר (דנה העדיפה שלא נקבע לשבוע הראשון של ספטמבר).
נשלח מה-iPhone שלי
ב-6 באוג׳ 2018, בשעה 8:41, "michal.goldberg@MOH.GOV.IL" <michal.goldberg@MOH.GOV.IL> כתב/ה:הי איתי,
נשמח מאוד לתיאום ישיבה.
מבחינתי אפשרי בתחילת ספ' בתאריכים – 4,5,13,16,17.
אעביר הערות לקראת הישיבה.
תודה,
מיכל
<image003.png>
<image003.png>
<image003.png>
עו"ד מיכל גולדברג
מנהלת מחלקה בכירה, בריאות הציבור
טל: 02-5080424 | פקס:
נייד: 050-6242032
<image006.jpg>
From: איתי עצמון [mailto:iazmon@KNESSET.GOV.IL]
Sent: Sunday, August 05, 2018 1:00 PM
To: מיכל גולדברג; Dana Rothschild; גאל אזריאל (gaela@justice.gov.il); LilachWa@justice.gov.il; Tali Stein (TaliS@justice.gov.il)
Subject: תיאום ישיבה - הצעת חוק הגבלת הפרסומת והשיווק של מוצרי טבק (תיקון מס' 7), התשע"ח-2018
Importance: High
שלום רב,
כדי להיערך כראוי לדיונים שיתקיימו לשם הכנת הצעת החוק לקריאות השנייה והשלישית (בהנחה שהכנסת לא תתפזר...), אני מציע שנקיים ישיבת עבודה, שבה נלבן בין היתר את הסוגיות שנותרו פתוחות (חלקן צוינו במפורש בדברי ההסבר).
האם השבוע הראשון של ספטמבר רלוונטי מבחינתכן? האם יש לכן תאריכים ושעות מועדפים באותו שבוע?
כמו כן, אם יש הערות לנוסח שאושר בקריאה הראשונה, אשמח, כמובן, לקבלן לפני הישיבה.
אודה להתייחסותכן בהקדם.
בברכה, איתי
איתי עצמון, עו"ד
ממונה בכיר
הייעוץ המשפטי לוועדת הכלכלה של הכנסת
טל. 6408610 02
דוא"ל iazmon@knesset.gov.il