Date : 7/2/2017 3:39:15 AM
From : "רזניק ערן"
To : "Ofer K"
Cc : "Eran Reznik"
Subject : RE: הכרנו את זה?


אה הבנתי. גם אני לא.


מה שלומך עם הדלקת בגרון?


שבוע טוב




מאת: Ofer K <oferk71@gmail.com>
‏‏נשלח: שבת 01 יולי 2017 10:42
‏‏אל: רזניק ערן
‏‏נושא: Re: הכרנו את זה?
 
לא זכרתי שהיה סיפור כזה

בתאריך 30 ביוני 2017 בשעה 20:36, מאת רזניק ערן <eranre@mail.gov.il>:

כלומר?




מאת: Ofer K <oferk71@gmail.com>
‏‏נשלח: יום שישי 30 יוני 2017 18:07
‏‏אל: oferk71
‏‏נושא: הכרנו את זה?