שלום לכם,
ברגע זה מנקים את המקרר וכל המזון הוצא ממנו והונח על כיסא בפרוזדור.
נא להגיע לקחת את מה ששייך לכם, מזון שיישאר ילך לפח.
תודה!!
אילנה קמחי